сряда, 12 декември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2135 прочитания

    MultiSport: За 3 години спечелихме доверието на 1200 работодателя

    За развитието на бранда и предлаганите услуги вижте какво сподели Цветан Иванов, управител на Бенефит Системс България пред Economy.bg
    11 октомври 2018, 08:55 a+ a- a

    Компанията Бенефит Системс България, издаваща картите MultiSport, обяви интересни резултати от дейността си за последните години. Макар полската компания-майка да не възлага големи очаквания за успех, дружеството стъпва на българския пазар през 2015. Към днешна дата негови клиенти са над 1200 организации.

    Бенефит Системс България е сключила партньорства с над 700 спортни обекта, като само през последната година ръстът на присъединените клубове в мрежата е 57%. Потребителите имат възможност да избират измежду над 500 спортни активности и да ползват услугата в 64 населени места в цялата страна.

    Тези постижения се обявяват на фона на данни от Евростат, според които в България по-малко от 10% от жените и 18% от мъжете практикуват някаква спортна активност поне веднъж седмично.

    Срещнахме се с Цветан Иванов, управител на Бенефит Системс България, за да ни разкаже повече за дейността на компанията и плановете ѝ за развитие. Ето какво сподели той пред екипа на Economy.bg:

    Как оценявате пазара на предплатени спортни услуги в България?
    За нас продуктът, който предлагаме не е предплатена услуга, а абонамент. Предплатена би била, ако имаше някакви ограничения в рамките на периода на ползване. Оценяваме пазара на толкова, колкото е работещото население. Това е целият ни потенциал, което е над 2 млн. души, които са заети в най-различни сектори. В Полша за 17 години имаме 1 млн. ползватели, което означава 10% от работещото население там. Там продължаваме да растем. Така че потенциалът пред нас е голям.

    В България сте от 3 години и си партнирате с близо 1200 организации. В кой момент клиентите и партньорите започнаха сами да ви търсят?
    Честно да Ви кажа, на третия месец получихме първото запитване. Това беше приятна изненада, защото в Полша същото нещо се случи на втората година. Българските работодатели видяха възможността много рано.

    На какво най-много залагате в комуникацията си с българските работодатели?
    На директна комуникация, осъществявана от нашия търговски отдел.

    Имате ли изисквания, свързани с размера на дадена организация, при предлагането на своите услуги?
    Има изискване за минимален брой служители, които трябва да участват в програмата и този брой е 5.

    Кои са въпросите, с които най-често се обръщат към Вас HR мениджъри и управители на фирми?
    Въпроси, свързани с това как ще администрират продукта, защото това е едно предизвикателство за тях. Но ние полагаме усилия да се развием технологично, така че да ги улесняваме. Осигуряваме технология, с която един HR може лесно да управлява броя на картите. Става въпрос за месечен абонамент. Той е гъвкав. Има месеци, в които някои служители или ползватели не искат да ползват картата, нови служители правят заявка и т.н. Така че сме създали платформа, с която да работят.

    Към момента колко потребители имате в България?
    Над 63 хиляди.

    Типично от кои сектори и на каква възраст са ползвателите на MultiSport карти?
    Имаме ползватели от повечето индустрии и от всякакви възрасти. Включително в партньорските ни обекти виждаме хора в предпенсионна възраст, които активно спортуват.

    Има ли разлика в търсенето на MultiSport карти от страна на мъже и жени? 
    До момента подобен статистически анализ не ни е представлявал интерес.

    Според изнесени от Вас данни най-разпространената активност е фитнес. Кои са най-нестандартните активности, които потребителите могат да ползват?
    От моя гледна точка – Pole Dance (бел. ред. комбинация от танц и вертикална и въздушна акробатика). За мен беше изненада, че има огромен интерес към такъв тип занимания.

    Колко обекта, с които си партнирате, предлагат тази активност?
    Мисля, че над 10, но не мога да се ангажирам с точна цифра.

    Планирате да разширите дейността си, като започнете да предлагате MultiSport карти за деца. Какво Ви мотивира да се насочите към този сегмент?
    Желанието да спомогнем за създаването на спортна култура в децата. Смятаме, че има доста какво да се направи в тази насока. Също така искаме да дадем още един повод на родителите да прекарват време с децата си. MultiSport KIDS е карта за деца и младежи до 16-годишна възраст, като притежателите могат да се възползват от над 90 активности в мрежа от 151 обекта в 6 града в страната.

    Колко ще струват тези карти за деца?
    Детската карта носи добавена стойност към основния продукт. Постарали  сме се да бъде на максимално достъпна цена, която обаче на този етап не мога да споделя.

    А как се определя цената на основния продукт?
    Имаме различна ценова политика в зависимост от размера на организацията, защото искаме да стимулираме работодателя да поеме част или цялата стойност на картата.

    Какви цели си поставяте за следващите 2 години?
    Най-голямата ни цел е да направим продукта по-атрактивен, за да се хареса на максимално много хора. Планираме да добавяме нови активности и да се развиваме в географски аспект, така че нашите услуги да бъдат достъпни до повече хора.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Европейският парламент поиска издаване на хуманитарни визи за бежанците
    90% от лицата, на които е предоставена международна закрила, достигат до Европейския съюз по незаконен начин
    преди 15 часа
    ЕП настоя България и Румъния да влязат в Шенген възможно най-бързо
    Евродепутатите призоваха за премахване на проверките по всички гранични пунктове с държавите от Шенген: сухопътни, морски и въздушни
    преди 15 часа
    Турска компания превръща пътищата в източници на енергия
    "Умните" турбини на компанията в момента се тестват в Истанбул
    преди 17 часа
    Манолев: Всеки месец изнасяме стоки за 2,2 млрд. евро
    Китай все по-бързо се доближава до топ 10 на експортните дестинации за българския бизнес