„Теленор“ обяви, че стартира услугата „Купи онлайн“, която позволява на клиентите на оператора да подновят своя договор, както и да закупят мобилно устройство или да го получат на лизинг към договора си.
В зависимост от предпочитанията на клиента, доставката може да бъде както до посочен от клиента адрес, така и до най-удобния за него магазин на „Теленор“. Условията по избрания нов абонаментен план са активни в момента на получаване на доставката. В случаите, в които не се изисква предплащане, клиентите избрали доставка с куриер, имат възможност да изберат и как да заплатят за направената поръчка – онлайн с банкова карта или в брой при получаване на доставката.
Подновяването на договор чрез услугата „Купи онлайн“ в момента е възможно за частните клиенти на „Теленор“, като е необходимо клиентите да имат регистрация за интернет портала MyTelenor. За покупка на устройства и аксесоари без абонаментен план, регистрация не е необходима и е възможна и за потребители, които не са клиенти на „Теленор“.
„Щастливи сме, че можем да предложим на своите клиенти онлайн услуга, с която лесно, удобно и бързо да могат да подновят договора си услуги с „Теленор“ и да закупят предпочитаното устройство или аксесоар. Знаем, че клиентите ни отдавна очакваха това от нас. Услугата „Купи онлайн“ е логична поредна стъпка в нашите усилия да предложим възможно най-доброто дигитално преживяване на българските потребители. Избрахме в началото да се фокусираме върху настоящите ни абонати, а след което ще предложим услугата и на бъдещите си клиенти“, коментира главният маркетинг директор на „Теленор“ Горан Маркович.
„Работата по развитието на услугата продължава и през 2019 ще можем да предложим възможност на новите абонати също да подписват договор за мобилни услуги, както и още ексклузивни предложения“, съобщи Евгения Овчарова, директор „Дигитално преживяване“ на „Теленор“.