събота, 23 февруари 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1651 прочитания

    Softline стъпва на българския пазар

    Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Майкрософт
    07 февруари 2019, 10:16 a+ a- a

    Снимка: Золтан Месарош, генерален директор на Softline за Източна Европа

    Softline стартира дейността си в Източна Европа през 2018 година, като стъпва на 6 нови пазара - Хърватия, Унгария, Румъния, Сърбия, Словения, а вече и в България. Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Майкрософт, като нейния основен фокус за региона ще бъдат облачните решения и сигурност, развитие на ИТ стратегията, управление на услуги – ИТ аутсорсинг и Deployment services (сървърна технология за мрежова инсталация на операционни системи Windows). Softline България планират да обърнат специално внимание на нишовия SMB пазар, виждайки големия потенциал в професионалното обслужване на средния бизнес - с 50 до 250 служители.  

    В световен мащаб Softline е сред лидерите в процесите на дигитална трансформация за партньори и клиенти от Северна и Южна Америка, Югоизточна Азия, Русия и Източна Европа. Приходите на компанията за 2017 година надхвърлят 1,19 млрд. щатски долара, със среден ръст на продажбите в Softline Group от над 30% през последните 10 години. Продължителният растеж на Softline продължава и през 2018 година и приходите надхвърлят 1,27 млрд. щатски долара.  

    За 25 години, ИТ компанията може да се похвали с бизнес в 50 страни и офиси в 95 града. Softline обслужва над 60 хиляди SMB клиенти и корпорации, както от частния, така и от публичния сектор, като близо 5 000 специалисти помагат на клиенти и партньори да се ориентират в постоянно променящата се дигитална среда.  

    С приходи от над 1 млрд. долара годишно, Softline все още действа като стартъп на новите пазари. Иновативната компания разчита на уникален подход в така наречения бизнес "партньор-към-партньор" – изграждането на партньорски отношения с други разработчици на решения и сътрудничеството  с тях, дава предимство на Softline да предоставя големи възможности за местните си клиенти. С глобаления си опит и контакти, Softline може да предложи решения на клиенти, които не са известни на местния пазар, но биха били най-доброто решение за техните бизнеси.  

    „Темповете, с които се променя бизнеса са изключително динамични. Глобализацията и стремежа на клиентите към дигитална трансформация ни дават възможност да помогнем на местните си партньори да достигнат до международни клиенти. Можем да подкрепим български ISV да предлагат своите решения на пазара в Русия чрез нас.“, сподели Золтан Месарош, генерален директор на Softline за Източна Европа.  

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Системите за автономно спиране може да станат задължителни в ЕС
    Европейският парламент ще гласува въвеждането на закон, изискващ наличието на технологиите за сигурност
    преди 15 часа
    Каква ще е 2019 през погледа на строителния бранш?
    Строителните предприемачи очакват умерено поскъпване на имотите в рамките на 5%
    преди 16 часа
    Потвърдено: Кирил Домусчиев купува "Нова телевизия"
    MTG потвръди, че ще продаде 95% от "Нова броудкастинг груп" за 185 млн. евро
    преди 17 часа