понеделник, 22 април 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    993 прочитания

    Unilever: Сладоледеният ни бизнес в България се е удвоил

    Новостите на българския пазар следват международните тенденции – бял шоколад, бисквитен вкус и сладоледи от истински плодове
    15 април 2019, 12:45 a+ a- a

    През 2018 г. глобалният сладоледен производител Unilever обяви придобиването на Българска сладоледена фабрика и марката ѝ Сладоледи Denny, удвоявайки бизнеса си в страната.

    След сделката между Сладоледената фабрика и Unilever, сладоледеният бизнес в България се е удвоил, съобщават от дружеството. Производството на новата компания е базирано във Велико Търново, а плановете ѝ са почти да удвои маркетинговите и оперативни инвестиции в страната.

    „Нашата амбиция е да създадем още по-здрав и успешен бизнес. Локалната ни експертност и създадена инфраструктура са в основата на това. Този сезон идва с много иновации в сладоледения бизнес, сред които нови вкусове и формати, така че се оглеждайте за тях!“, сподели Цветан Цветанов, Генерален мениджър на Unilever Ice Cream България.

    След придобиването, появата на нови продукти на пазара е очаквана. Местната сладоледена марка Eskimo на Unilever, е обновена с помощта на локалната експертиза и познания за продуктите на Denny, както и на няколко проучвания, направени от GFK и Nielsen. Тяхната цел – да се тества качеството, вкуса, опаковката и маркетинговата стратегия на марката Eskimo. 

    Новостите на българския пазар следват международните тенденции – бял шоколад, бисквитен вкус и сладоледи от истински плодове, отбелязват от дружеството

    Компанията ще продължи да предлага и добре известните сладоледи на Unilever, сред които Cornetto, Magic, Carte D’Or и Twister.

    Освен със сладоледите си, Unilever е добре позната на българския пазар чрез корпоративната си социална отговорност с проекти като Cif „Чист дом, чиста страна“, с помощта на който българите могат да изберат своите любими локации за почистване и трансформация; Domestos „Хигиена за отличници“, който цели да обнови тоалетните в училища в цяла България и Dove „Истинска красота“ – кампания, която цели да създаде самоувереност в жените в България и по света.

    Общо с 286 тона се очаква да се намали въглеродният отпечатък на Unilever Ice Cream  България за един сезон (6 месеца). Бъдещите планове за развитие в тази посока включват закупуването на още превозни средства, използващи природен газ през 2020 г. и електрически автомобили за регионалните търговски мениджъри на компанията.

     

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Colliers: Може да се очаква недостиг на студентски жилища
    Инвеститорският апетит в ЦИЕ към сегмента се увеличава, показва доклад на компанията
    преди 6 часа
    преди 9 часа
    МВнР в контакт с 18 българи в Шри Ланка
    Загиналите при атентатите са над 290, а над 500 са ранените
    преди 9 часа
    България спечели делото срещу фонда на Оман за КТБ
    Държавният фонд претендираше за обезщетение в размер на 80 милиона евро