петък, 13 декември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1396 прочитания

    Unilever: Сладоледеният ни бизнес в България се е удвоил

    Новостите на българския пазар следват международните тенденции – бял шоколад, бисквитен вкус и сладоледи от истински плодове
    15 април 2019, 12:45 a+ a- a

    През 2018 г. глобалният сладоледен производител Unilever обяви придобиването на Българска сладоледена фабрика и марката ѝ Сладоледи Denny, удвоявайки бизнеса си в страната.

    След сделката между Сладоледената фабрика и Unilever, сладоледеният бизнес в България се е удвоил, съобщават от дружеството. Производството на новата компания е базирано във Велико Търново, а плановете ѝ са почти да удвои маркетинговите и оперативни инвестиции в страната.

    „Нашата амбиция е да създадем още по-здрав и успешен бизнес. Локалната ни експертност и създадена инфраструктура са в основата на това. Този сезон идва с много иновации в сладоледения бизнес, сред които нови вкусове и формати, така че се оглеждайте за тях!“, сподели Цветан Цветанов, Генерален мениджър на Unilever Ice Cream България.

    След придобиването, появата на нови продукти на пазара е очаквана. Местната сладоледена марка Eskimo на Unilever, е обновена с помощта на локалната експертиза и познания за продуктите на Denny, както и на няколко проучвания, направени от GFK и Nielsen. Тяхната цел – да се тества качеството, вкуса, опаковката и маркетинговата стратегия на марката Eskimo. 

    Новостите на българския пазар следват международните тенденции – бял шоколад, бисквитен вкус и сладоледи от истински плодове, отбелязват от дружеството

    Компанията ще продължи да предлага и добре известните сладоледи на Unilever, сред които Cornetto, Magic, Carte D’Or и Twister.

    Освен със сладоледите си, Unilever е добре позната на българския пазар чрез корпоративната си социална отговорност с проекти като Cif „Чист дом, чиста страна“, с помощта на който българите могат да изберат своите любими локации за почистване и трансформация; Domestos „Хигиена за отличници“, който цели да обнови тоалетните в училища в цяла България и Dove „Истинска красота“ – кампания, която цели да създаде самоувереност в жените в България и по света.

    Общо с 286 тона се очаква да се намали въглеродният отпечатък на Unilever Ice Cream  България за един сезон (6 месеца). Бъдещите планове за развитие в тази посока включват закупуването на още превозни средства, използващи природен газ през 2020 г. и електрически автомобили за регионалните търговски мениджъри на компанията.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 58 минути
    ЕЦБ запази лихвите непроменени
    Банката очаква основните лихвени проценти да се задържат на сегашното си или на по-ниско ниво докато инфлацията не достигне 2%
    преди 4 часа
    САЩ постигнаха „първа фаза“ в сделката с Китай
    Постигнато е принципно споразумение, очаква се само подписът на президента Тръмп
    преди 4 часа
    преди 4 часа
    Паундът с 19-месечен връх спрямо долара
    Валутата повиши стойността си след първоначалните резултати от изборите в Обединеното кралство
    преди 5 часа
    Консерваторите във Великобритания спечелиха убедително изборите
    Премиерът Борис Джонсън се връща на власт с голямо мнозинство
    преди 5 часа
    ЕС без Полша постигна споразумение за климата
    ЕИБ възнамерява да подкрепи инвестиции в размер на 1 трилион евро за действия в областта на климата