Новостите на българския пазар следват международните тенденции – бял шоколад, бисквитен вкус и сладоледи от истински плодове
През 2018 г. глобалният сладоледен производител Unilever обяви придобиването на Българска сладоледена фабрика и марката ѝ Сладоледи Denny, удвоявайки бизнеса си в страната.
След сделката между Сладоледената фабрика и Unilever, сладоледеният бизнес в България се е удвоил, съобщават от дружеството. Производството на новата компания е базирано във Велико Търново, а плановете ѝ са почти да удвои маркетинговите и оперативни инвестиции в страната.
„Нашата амбиция е да създадем още по-здрав и успешен бизнес. Локалната ни експертност и създадена инфраструктура са в основата на това. Този сезон идва с много иновации в сладоледения бизнес, сред които нови вкусове и формати, така че се оглеждайте за тях!“, сподели Цветан Цветанов, Генерален мениджър на Unilever Ice Cream България.
След придобиването, появата на нови продукти на пазара е очаквана. Местната сладоледена марка Eskimo на Unilever, е обновена с помощта на локалната експертиза и познания за продуктите на Denny, както и на няколко проучвания, направени от GFK и Nielsen. Тяхната цел – да се тества качеството, вкуса, опаковката и маркетинговата стратегия на марката Eskimo.
Новостите на българския пазар следват международните тенденции – бял шоколад, бисквитен вкус и сладоледи от истински плодове, отбелязват от дружеството
Компанията ще продължи да предлага и добре известните сладоледи на Unilever, сред които Cornetto, Magic, Carte D’Or и Twister.
Освен със сладоледите си, Unilever е добре позната на българския пазар чрез корпоративната си социална отговорност с проекти като Cif „Чист дом, чиста страна“, с помощта на който българите могат да изберат своите любими локации за почистване и трансформация; Domestos „Хигиена за отличници“, който цели да обнови тоалетните в училища в цяла България и Dove „Истинска красота“ – кампания, която цели да създаде самоувереност в жените в България и по света.
Общо с 286 тона се очаква да се намали въглеродният отпечатък на Unilever Ice Cream България за един сезон (6 месеца). Бъдещите планове за развитие в тази посока включват закупуването на още превозни средства, използващи природен газ през 2020 г. и електрически автомобили за регионалните търговски мениджъри на компанията.