неделя, 19 май 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1237 прочитания

    Филип Морис Интернешънъл открива нов център за обслужване на клиенти в България

    Компанията ще си партнира с доставчика на услуги Консентрикс
    15 май 2019, 16:48 a+ a- a

    Филип Морис Интернешънъл планира тази година да открие нов център за обслужване на клиенти в партньорство с доставчика на услуги Консентрикс. Това обявиха от компанията пред медии по време форума за иновации и технологии Webit Europe 2019.

    "Центърът ще подпомага обслужването на нашите клиенти в ЕС и растежа на бизнеса ни в региона", каза Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България.

    Стартирането на центъра за обслужване на клиенти в България се планира за третото тримесечие на 2019 г. и първоначално ще обслужва клиентите у нас с помощта на 100 служители, като има възможност този брой да бъде удвоен в следващата една година.  

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Германският външен министър пристига на посещение у нас в неделя
    Хайко Маас ще направи първа копка на новата сграда на немското посолство
    преди 2 дни
    Индустрията на изнесените услуги е създала над 100 000 добре платени работни места в България
    Важен е преходът от индустрии, зависещи от хората към индустрии, зависещи от знанието
    преди 2 дни
    Великобритания подготвя закон за Брекзит
    Вижте какво ще се случи, ако той бъде отхвърлен
    преди 2 дни
    GDPR и услугите на информационното общество
    Вижте кога се ползва сключването на договор като основание за обработване на данни