събота, 30 май 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1709 прочитания

    Филип Морис Интернешънъл открива нов център за обслужване на клиенти в България

    Компанията ще си партнира с доставчика на услуги Консентрикс
    15 май 2019, 16:48 a+ a- a

    Филип Морис Интернешънъл планира тази година да открие нов център за обслужване на клиенти в партньорство с доставчика на услуги Консентрикс. Това обявиха от компанията пред медии по време форума за иновации и технологии Webit Europe 2019.

    "Центърът ще подпомага обслужването на нашите клиенти в ЕС и растежа на бизнеса ни в региона", каза Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България.

    Стартирането на центъра за обслужване на клиенти в България се планира за третото тримесечие на 2019 г. и първоначално ще обслужва клиентите у нас с помощта на 100 служители, като има възможност този брой да бъде удвоен в следващата една година.  

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    преди 16 часа
    Wizz Air открива нови бази в Малта, Албания и Италия
    Така базите на нискотарифния превозвач стават общо 30
    преди 19 часа
    €13 млрд. безвъзмездно за България от плана на ЕК за възстановяване след коронакризата
    Ако това финансиране бъде съчетано с финансирането по останалите европейски инструменти, страната ни ще разполага с €26 млрд. безвъзмездна финансова помощ
    преди 19 часа
    Въвеждането на е-товарителници е в напреднала фаза
    На първия етап те ще важат за вътрешния транспорт
    преди 20 часа
    преди 21 часа
    Италия ще признава изтекли български лични документи
    28 държави са потвърдили, че в условията на пандемията ще признават и пропускат българи с изтекли лични документи