сряда, 24 юли 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1458 прочитания

    Филип Морис Интернешънъл открива нов център за обслужване на клиенти в България

    Компанията ще си партнира с доставчика на услуги Консентрикс
    15 май 2019, 16:48 a+ a- a

    Филип Морис Интернешънъл планира тази година да открие нов център за обслужване на клиенти в партньорство с доставчика на услуги Консентрикс. Това обявиха от компанията пред медии по време форума за иновации и технологии Webit Europe 2019.

    "Центърът ще подпомага обслужването на нашите клиенти в ЕС и растежа на бизнеса ни в региона", каза Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България.

    Стартирането на центъра за обслужване на клиенти в България се планира за третото тримесечие на 2019 г. и първоначално ще обслужва клиентите у нас с помощта на 100 служители, като има възможност този брой да бъде удвоен в следващата една година.  

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Борис Джонсън е новият премиер на Великобритания
    Той обещава да изведе страната от Европейския съюз на 31 октомври със или без споразумение
    преди 14 часа
    КНСБ: Около 21% от икономиката на България е "сива"
    България е сред страните от Източна Европа с най-голям процент неформална заетост
    преди 19 часа
    Гърция намалява корпоративния данък с една трета
    Новият премиер на страната Кириакос Мицотакис обяви мерки за насърчаване на икономическия растеж
    преди 19 часа
    Нови такси за теглене на пари от банкомат в Гърция
    Таксите варират според политиката на всяка банка, но могат да стигнат и до 3 евро за транзакция