Компанията за химикалки и бръснарски ножчета планира да съкрати разходите си с 25 млн. евро до 2022
Френската BIC, произвеждаща химикалки, бръснарски ножчета и запалки, съобщи, че ще създаде Център за услуги в София. Той ще подпомага отделите в компанията, занимаващи се с финанси, човешки ресурси и клиентско обслужване в цял свят.
Решението е част от стратегията „BIC 2022 – Създай бъдещето“. Планът цели консолидиране на пазарните позиции на дружеството. Очаква се втората фаза от стратегията да доведе до съкращаване на разходите на компанията с 25 млн. евро до 2022, в допълнение към 20 млн. евро икономии, обявени през февруари.
При изпълнение на стратегията си BIC очака да създаде приблизително 400 нови работни места и да съкрати 450 настоящи служители, 100 от които са позиционирани в централата във Франция.