петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8187 прочитания

    Lidl откри два нови магазина в София

    Веригата обяви, че осигурява още един ден гарантирана почивка на официален празник на своите служители
    10 юни 2019, 13:30 a+ a- a

    "Лидл България" е първият ритейлър, който обяви трети официален почивен ден за всички свои служители в търговската мрежа. От 2020 - освен на Коледа 25.12. и Нова година 01.01. - служителите в магазините на Lidl вече ще почиват и на още един официален празник – Великденската неделя. По този начин компанията осигурява възможност за допълнително време с близките хора на един голям и традиционно семеен празник.

    „Lidl е първата верига, която въвежда този трети официален почивен ден за своите магазини и искрено вярвам, че нашите клиенти подкрепят една подобна мярка, както и се надявам това да се превърне в коректна работодателска практика на пазара“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

    Веригата обяви още един ден гарантирана почивка на своите служители в магазините по повод откриването на най-новите си два обекта в София, с които те вече наброяват 97 в цялата страна. Вторият двуетажен Lidl в София посреща своите посетители на мястото на бившия пазар на Сточна гара (бул. „Васил Левски“ №152), а живущите в близост до „канала“ имат една централна и удобна локация за любимите си Lidl продукти в новия магазин на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169, непосредствено преди ул. „Оборище“.

    Обектът на Сточна гара е проектиран на две нива, осигурявайки повече пространство и удобства в този гъсто населен градски район и е вторият от този тип в София след магазина в кв. Борово. На първото ниво има отворен паркинг за клиенти на магазина, както и входно преддверие с ескалатори и асансьор за клиенти за връзка с втория етаж. На второто ниво се намира търговската зала с прилежащата към нея пекарна за хляб и хлебни изделия, административните и социални помещения и зоната за прием на стоки. Обектът разполага с търговска площ от близо 1500 кв. м. и с паркинг със 104 паркоместа. Специално място в новия магазин е отделено върху обособяването на информационен кът - той се намира на входа до ескалаторите, където са представени макети, визуализиращи историческото минало на района, върху който е построен днешният магазин. През 1931 г. на същото място е открита Сточна гара, а по-късно през 1952 г. и първото в България тролейбусно депо. Макетите са изработени в сътрудничество със Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура".

    Магазинът на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169 е създаден съобразно изискванията за магазини, които се помещават в супер централни градски части. Обектът е проектиран така, че да отговоря на нуждите на клиентите и да не натоварва допълнително градската среда в този столичен район. Новият магазин ще бъде удобна локация за ежедневно пазаруване на живущите в района с обща площ от над 1400 кв. м. и функционална търговска зала от над 800 кв. м., която дава прегледност на презентираните разнообразни хранителни и нехранителни стоки, отличаващи се с оптималното съотношение качество - цена в Lidl.

    Във връзка с откриването на новите магазини Лидл България планира и редица дейности по облагородяване на районите около обектите, за да може да осигури повече удобство и комфорт на потребителите, както в новоизградените обекти, така и по пътя до тях. Плановете на компанията включват обособяване на парково пространство около кръговото кръстовище на Сточна гара с цветна аранжировка и пейки; реконструкция на близо 400 кв. м. общински тротоари, както и облагородяване на спортна площадка на ул. "Богдан" чрез поставяне на нова настилка на игрището, подмяна на мрежи, огради, футболни врати, баскетболни кошове и цялостно изграждане на детска площадка на ул. "Цар Симеон", предназначена за по-малки деца, с ударопоглъщаща настилка, катерушки, пейки и озеленяване. 

    Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010. Днес компанията има 97 магазина в 47 града и над 2800 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 13 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 14 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 21 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 21 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава