събота, 05 декември 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2109 прочитания

    Astound Commerce планира разрастване в България

    Компанията обяви стратегически инвестиции от Salesforce Ventures, които ще стимулират растежа на офиса във Варна
    10 юли 2019, 17:25 a+ a- a

    ИТ компанията с център за развитие във Варна - Astound Commerce, обяви стратегически инвестиции от Salesforce Ventures и задълбочено сътрудничество между двамата партньори. Това решение има за цел да разшири присъствието на компанията на пазарите в Северна и Латинска Америка, ЕС и Близкия изток, както и да увеличи дела на проектите на Astound в цялостната екосистема на Salesforce.

    Българското дъщерно дружество на Astound Commerce е създадено преди три години и днес екипът във Варна има над трийсет специалисти по уеб и фронтенд разработка, осигуряване на качеството, бизнес анализи и креативен дизайн.

    Инвестициите на Salesforse Ventures имат за цел да осигурят по-нататъшно развитие на компанията в България, да разширят новите пазари и клиенти, да придобият нов опит и технологии. Тези средства ще засилят позицията на Astound Commerce на европейския пазар на ИТ услуги и ще стимулират растежа на компанията във Варна.

    Astound Commerce се фокусира върху създаването на решения за електронна търговия за клиенти в ритейл сектора чрез партньорство с водещи платформи за бизнес търговия. Един от тези партньори е световният лидер в областта на CRM и решенията за електронна търговия - Salesforce, чиито продукти се използват от над 150 хиляди компании в световен мащаб. Близо 70% от проектите за чуждестранни клиенти се реализират от Astound чрез облачните платформи на Salesforce - Commerce Cloud, Marketing Cloud, Community Cloud and Service Cloud и този брой продължава да нараства.

    "Astound и Salesforce виждат огромна възможност за внедряване на cross-cloud имплементации, които да свързват маркетинга, търговията, продажбите и поддръжката и търсят надеждни партньори като Astound за да направят това реалност. Пазарът се нуждае от това, всички говорят за него и ние ще направим така, че то да се случи. Работим със Salesforce, именно за да бъдем пазарен лидер в това пространство.”, коментира Игор Горин, асновател и CEO на Astound Commerce.

    Astound Commerce е глобална IT-компания, която предлага пълен цикъл от решения за електронна търговия (консултации, създаване на UX прототипи, креативен дизайн, техническо развитие, тестване, маркетинг и 24/7/365 поддръжка) за добре познати марки. Сред клиентите на Astound Commerce са L'Oreal, Under Armour, Crocs, Mothercare, Adidas, Jimmy Choo, Puma и други. Astound Commerce е основана през 2000 г. в Сан Франциско и в момента има седем инженерни центъра в България, Словакия, Украйна и Колумбия. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    Димитър Радев: Възможно е изостряне на икономическата криза у нас
    Възможен е ръст на необслужваните кредити, предупреждава гуверньорът
    преди 18 часа
    СЗО: Обстановката в Европа все още е „крехка“
    Covid-19 „не е изчезнал“ и „няма да изчезне“, предупредиха експерти от организацията
    преди 18 часа
    Първи товарен влак от Истанбул замина за Китай
    Той ще пресече два континента, две морета, 5 страни и ще стигне в Китай след 12 дни
    преди 19 часа
    Върна ли Covid-19 българите от чубжина?
    Колко и защо се върнаха, къде отидоха и ще останат ли - отговорите търси ново проучване
    преди 20 часа
    НАП признава тестовете за COVID-19 за разход на работодателите
    Не само PCR тестовете, но и бързи антиегнни тестове ще бъдат признавани за разход