вторник, 11 август 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2716 прочитания

    Кока-Кола ХБК обединява под един покрив всичките си дружества в България

    В новия офис ще работят над 1000 професионалисти
    27 август 2019, 17:36 a+ a- a

    Ален Брухар - директор „Бизнес решения и системи“ на Групата Кока-Кола ХБК, откри новия офис

    За първи път откакто оперира в България, Кока-Кола ХБК ще приюти всички свои организации под един покрив - с над 1000 служители, които ще работят заедно в модерно и дигитализирано пространство. Това обявиха от компанията.

    Освен възможностите за работа и развитие в производството и дистрибуцията, в България също така се помещават споделените центрове за услуги на Кока-Кола ХБК в сферата на финансите, човешките ресурси и ИТ услугите, които работят за всички 28 държави в Групата.

    Сградата, в която вече се помещават Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България и Споделеният център за услуги на Кока-Кола ХБК, ще приюти още Кока-Кола Хеленик Груп Ай Ти Сървисис и Груповите функции на компанията у нас.

    „Искаме да дадем възможност на нашите служителите да работят с най-добрите дигитални инструменти, да си сътрудничим по гъвкав начин, за да отключим уникалните възможности на различните ни екипи и да се развиваме заедно като едно семейство в динамична и иновативна работна обстановка“, каза Ален Брухар - директор „Бизнес решения и системи“ на Групата Кока-Кола ХБК при откриването на новия офис.

    От създаването си през 1992 г. Кока-Кола ХБК България е един от основните икономически двигатели в страната. С над 2 300 служители, два производствени центъра - в Костинброд и Банкя, шест дистрибуционни центъра и 84 млн. лв. данъци и такси, внесени в държавния бюджет за 2018 г., компанията продължава да има ключов принос към развитието на местната икономика.

    Новият облик на офиса на Кока-Кола Хеленик Груп Ай Ти Сървисис е проектиран като просторна модерна споделена работна среда с технологии, обособени зони за почивка, социализация и няколко зелени точки за рециклиране.

    „Традиционните начини на работа се промениха и служителите очакват гъвкавост и възможности за дистанционна работа като част от техните разширени здравни и социални придобивки“, казва Брухар. „Новият ни офис отразява тези очаквания, като предлага помещения за съвместна работа, заседателни зали с интерактивни маси, различни дизайни на бюра и модерни средства за телеконференции. Обединяването на всички наши екипи в това иновативно работно пространство ще бъде от голямо значение за бъдещето на нашия бизнес в България“, допълва той.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Нова Зеландия отбеляза 100 дни без коронавирус
    В страната няма локално разпространение на болестта, всички случаи са внесени
    преди 13 часа
    Хотелите в Албена затварят поетапно
    Причината е намаляващ брой туристи
    преди 13 часа
    Как безработните могат да започнат собствен бизнес?
    От началото на годината 114 безработни с право на обезщетение от държавата са стартирали свой бизнес
    преди 14 часа
    Френската GeoPost придобива още 45% от Speedy
    КЗК ще извърши оценка на сделката
    преди 15 часа
    КЗК ще проверява защо лабораториите спряха груповите PCR тестове
    Това поведение не позволява на гражданите да се възползват от по-евтините групови PCR тестове за COVID-19, отбелязва Комисията
    преди 15 часа
    НСИ: Срив на посещенията на хотели у нас през юни
    С близо 96% спадат приходите от чужди туристи