понеделник, 14 октомври 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    304 прочитания

    Министерството на туризма ще окаже пълно съдействие на клиентите на „Астрал Холидейз“

    Всички изисквания по Закона за туризма са спазени от страна на туроператора, а застрахователната компания е поела ангажимент да изплати изцяло претенциите на туристите
    08 октомври 2019, 10:07 a+ a- a

    Министерството на туризма ще окаже пълно съдействие на клиентите на туроператора „Астрал Холидейз“, заяви на брифинг министърът на туризма Николина Ангелкова. Преди това тя проведе спешна среща с Христо Гълбачев, изпълнителен директор на „Астрал Холидейз“ и Николай Генчев, изпълнителен директор на застрахователна компания „Уника“ АД. Туроператорът има валидна застраховка „Отговорност на туроператора“, а лимитът на полицата е 700 хил. лв. По първоначални оценки претенциите ще са за по-малко от половината от застраховката.

    Министър Ангелкова поясни, че всички изисквания по Закона за туризма са спазени от страна на туроператора, а застрахователната компания е поела ангажимент да изплати изцяло претенциите на туристите. Ние като министерство ще съдействаме според компетенциите ни, така че да няма ощетени клиенти, подчерта тя. При въпроси от страна на потребителите на „Астрал Холидейз“, нашите експерти са на линия и са готови да предоставят всякаква информация, увери министърът. Тя допълни, че е създадена организация за максимално бързо придвижване на преписките, за да може всеки един клиент да прецени дали да реализира своята почивка, или да му се възстановят средствата.

    Христо Гълбачев, изпълнителен директор „Астрал Холидейз“ каза, че дружеството е изпълнило финансовите си ангажименти към своите клиенти. Платили сме всички чартъри, полети и хотели, бе категоричен той. Всички служители на компанията работят и ще оказват помощ на всеки нуждаещ се. Гълбачев добави, че 51 клиента на туроператора в момента са в чужбина, но ще могат да продължат почивките си. А на тези, които им предстоят екскурзии в следващите дни ще могат да избират дали да осъществят пътувания си, или застрахователната компания да им възстанови вече платените суми.

    Главният изпълнителен директор на ЗК „Уника“ Николай Генчев също увери, че документите на клиентите на „Астрал Холидейз“ ще бъдат придвижвани максимално бързо, за да не се получава забавяне, като максималният законов срок е 15 дни.

    Министър Ангелкова отново препоръча на туристите преди да предприемат пътуване да проверят в Националния туристически регистър дали туроператорът има валидна застраховка „Отговорност на туроператора“. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 26 минути
    Дефлация през септември отчете НСИ
    Спрямо септември миналата година инфлацията е в размер на 2,3%
    преди 2 часа
    Управляващата партия на Качински печели втори мандат в Полша
    Победата на ПиС ще циментира консервативната линия на Полша и ще задълбочи разрива на страната с ЕС, коментират експерти
    преди 2 часа
    Шамар за Орбан: Опозицията спечели Будапеща
    Това е първата електорална загуба за унгарския премиер от 2010
    преди 2 часа
    Шотландия ще поиска нов референдум за отделяне от Великобритания
    Ново проучване показва 50% подкрепа в полза на отделянето
    преди 3 часа
    Учениците ще могат да програмират роботи в БАН
    Извънкласните занимания включват още антропологични изследвания, химични опити, проекти по механика и холограми, приложение на космически технологии в екологията и др.
    преди 3 часа
    България и Йордания задълбочават сътрудничеството си в областта на туризма
    Двете страни подписаха меморандум за насърчаване на културния, фестивалния, селския, кулинарния и други видове туризъм