събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2446 прочитания

    eSky и Sabre със споразумение за нови възможности за пътуване

    Потребителите ще могат да избират между 420 авиокомпании и 750 000 хотела и други доставчици на туристически услуги
    15 октомври 2019, 10:35 a+ a- a

    Една от най-бързо растящите онлайн туристически агенции в Европа - eSky и глобалната дистрибуционна система Sabre Corporation, подписаха глобално споразумение за сътрудничество, което ще осигури повече възможности за изгодни пътувания, включително и за българските потребители.

    Чрез партньорството си със Sabre потребителите на сайта eSky ще могат да се възползват от още по-богата мрежа от нови предложения за пътуване на над 420 авиокомпании, 750 000 хотела и други туристически доставчици.

    Технологията Bargain Finder Max на Sabre ще позволи още по-голям избор и възможности за персонализация на пътуванията на всеки потребител до дестинации по целия свят, както и достъп до така наречените брандирани тарифи на авиокомпаниите и допълнителни услуги.

    „Наша основна цел е да се разрастваме на ключови нови пазари и да оптимизираме разходите си в този процес. Технологията на Sabre ще ни позволи да правим това още по-бързо и ефективно“, коментира Лукаш Неска, вицепрезидент на eSky Group.

    От своята централа в Полша агенцията обслужва потребители от над 50 пазара на 5 континента, като непрекъснато търси начини да обогати своите услуги, с което да позволи възможно най-голяма персонализация на всяко едно пътуване.

    „Това, което се случи с най-стария туроператор в света – „Томас Кук“, е резултат от промените, през които преминава туристическата индустрия в световен мащаб. Пътуващите са все по-добре осведомени и имат специфични очаквания и предпочитания, които невинаги могат да бъдат предложени от традиционните туристически агенции. Клиентите са все по-склонни да планират и купуват пътуванията си сами, с помощта на новите технологии. Тази тенденция наблюдаваме вече 11 години и в България, анализирайки внимателно потребителското поведение и отчитайки значителни продажбени ръстове всяка година” - коментира Доньо Марков, директор на българския хъб на eSky.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 16 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 16 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 16 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 19 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години