вторник, 12 ноември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    536 прочитания

    Доверието на бизнес лидерите в световен мащаб намалява

    Една от основните тревоги на висшия мениджмънт е как да запазят талантите в своите компании, показва проучване на Worldcom
    07 ноември 2019, 12:01 a+ a- a

    Доверието на световните бизнес лидери се понижава през 2019 г., според втория годишен доклад за индекса на Worldcom Public Relations Group (Worldcom), световна група за партньорство на независими фирми за връзки с обществеността. При анализ на онлайн съдържание от повече от 58 000 главни изпълнителни директори и главни маркетингови директори, общата увереност сред тях спада с повече от 20%, като най-значителните спадове се наблюдават в САЩ (51%) и Китай (21%). Япония успява да овладее тази тенденция, като се придвижва от последното на първо място в индекса с ръст от 74%.

    Топ 10 констатации наWorldcom за доверието:
    1. Срив на нивото на доверие с 21%
    •Най-големият спад (51%) се наблюдава в САЩ, а в Япония е най-големият ръст
    2. Инфлуенсърите са аудиторията №1 за вниманието на лидерите, но са с втория най-нисък резултат на индекса на доверие
    3. Темите, свързани със служителите, доминират дневния ред на лидерите
    •Повишаване на квалификацията и преквалифицирането са най-обсъжданите теми
    •Темите, свързани със служителите, заемат пет от първите шест места на най-обсъжданите теми
    4. Лидерите имат опасения относно корпоративния имидж и репутацията на марката и способността им да я защитят по време на криза
    5. Световните търговски и митнически споразумения подкопават доверието
    6. Увереността във възможността да се удовлетворят клиентите намалява - особено в САЩ , но остава по-висока в сравнение с другите бизнес теми
    7. Събитията, които засягат всички нас, като глобалното затопляне, предизвикват много различни реакции у нашите лидери
    8. Много повече внимание се отделя на правителствата и законодателните институции и тяхната смяна е причина за безпокойство
    9. Забележима промяна в отношението към начина на комуникиране на политическите лидери в социалните медии
    10. Киберпрестъпността вече не е глобална причина за безпокойство, а голям проблем за лидерите в Южна Америка

    Наред с доверието в световен мащаб, докладът измерва значението на достигането до конкретна аудитория и нивото на увереност сред висшите ръководни кадри за способността им да достигнат до нея. 

    През 2018 г. изпълнителните директори бяха най-загрижени за достигането до клиенти, докато в доклада за 2019 г. респондентите казват, че са най-загрижени за инфлуенсърите, които бележат ръст от 160% от 2018 до 2019 г., следвани от клиенти и служители. Въпреки това увереността на изпълнителните директори за способността им да достигнат до инфлуенсърите остава доста ниска. Лидерите са по-уверени в способностите си да достигнат до акционери, клиенти, доставчици и дори държавни служители.

    Друг проблем, който споделят главните изпълнителни директори и главните маркетингови директори, е задържането на настоящите служители. Лидерите имат ниска увереност в способностите си да запазят таланта. Фирмите в Обединеното кралство и Съединените щати са класирани съответно на последно и предпоследно място по увереност да запазят служителите си. 

    Това е само един от петте въпроса, свързани със служителите, които са включени в първите шест световни теми. Икономическата миграция предизвиква безпокойство в световен мащаб - най-вече в САЩ, които са и с най-ниския резултат на индекса на доверие. 

    Тема номер едно, определена от лидерите, е повишаването на квалификацията и преквалифицирането на служителите. Резултатът на Обединеното кралство по тази тема е най-нисък, а на Япония най-висок. Подобряването на уменията е само една от многото области, които лидерите изследват, за да поддържат служителите лоялни и ангажирани.

    Как е направено проучването?
    Тази година Worldcom ангажира Advanced Symbolics Inc. Компанията е разработила патентован метод за изграждане на представителни извадки и извличане на информация с помощта на инструмент, използващ изкуствен интелект. ASI използва изкуственият интелект за проследяване и интерпретация на публично достъпно съдържание в социалните медии. През 2019 докладът изследва данни от близо 60 000 бизнес лидери, на 9 езика, следейки как техните мнения и намерения се променят с течение на времето. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Модис разширява екипа си в Пловдив
    Компанията планира и съвместна работа с висшите учебни заведения и гимназиите, профилирани в изучаването на чужди езици и ИТ
    преди 16 часа
    Великобритания избегна рецесия
    Икономиката на кралството расте с най-ниския си темп от почти 10 години насам
    преди 17 часа
    2020г.: България ще може да доставя втечнен газ от САЩ, Катар, Кипър, Египет, Азербайджан
    Ще се обсъди изграждането на път между Александруполис и Димитровград
    преди 19 часа
    Повече българи са пътували в страната през септември
    Приходите от нощувки на българи се увеличават с над 10%, отчита националната статистика
    преди 20 часа
    Alibaba с продажби за $23 млрд. за 9 часа
    Китайската платформа за електронни продажби отчете нов рекорд в Деня на необвързаните
    преди 20 часа
    Ево Моралес подаде оставка
    След 14 години на поста боливийският президент заяви, че е жертва на „цивилен преврат“