Компанията отчита запазване на пазарния си дял в Европа
Световните продажби на PSA Group достигат 3,5 млн. броя през 2019 г., съобщиха от компанията. Автомобилопроизводителят планира да има 100% електрифицирана гама коли до 2025 година, като за момента преминаването към новия тип превозни средства върви по план. В Европа пазарният дял на PSA Group е 16.8%, отчитат от компанията.
PSA Group вече е лансирала 10 нови plug-in хибридни или изцяло електрически модела в съответствие с плана си да предложи 100% електрифицирана гама от 2025 г. От нея половината ще бъде електрифицирана до края на 2021 г. с 13 допълнителни моделa.
От 2019 г. насам всички нови модели, предлагани от PSA Group, са с изцяло електрически или plug-in хибриден силов агрегат. Поръчките за автомобили с ниски емисии (LEV) са обещаващи и в съответствие с целите на Групата да постигне европейските изисквания за CO2 емисиите за 2020 г., обясняват от компанията.
От Групата отчитат запазване на позициите си ма европейския пазар с пазарен дял от 16,8% на пазар, който нараства съвсем слабо, с едва 1,3%. Компанията отчита ръст на основните пазари, особено в Италия (+0,5 пункта) и Испания (+0,2 пункта), запазва пазарния си дял във Франция и Обединеното Кралство и регистрира лек спад в Германия (-0,6 пункта).
2019 е година на консолидация за Peugeot. Марката обнови изцяло предложенията си за B сегмента, за да подкрепи ръста си в продажбите през 2020 г.
Citroën отбелязва най-силен ръст от 12-те най-продавани марки в Европа, увеличавайки пазарните си дялове на основните пазари.
Продажбите на DS Automobiles регистрират солиден ръст в световен мащаб, особено през втората половина на годината (+56%), движени от успеха на обновената гама на марката.
Opel Vauxhall фокусира стратегията си върху рентабилни канали за продажба и пазарни сегменти. SUV моделите Grandland X (+29%) и Crossland X (+28%) и лекотоварните автомобили (+20%) са особено успешни през изминалата година, отчитат още от компанията.
Консолидирани продажби на PSA Group по региони