сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    998 прочитания

    PSA Group е продала 3.5 млн. автомобила през 2019

    Компанията отчита запазване на пазарния си дял в Европа
    21 януари 2020, 09:21 a+ a- a

    Световните продажби на PSA Group достигат 3,5 млн. броя през 2019 г., съобщиха от компанията. Автомобилопроизводителят планира да има 100% електрифицирана гама коли до 2025 година, като за момента преминаването към новия тип превозни средства върви по план. В Европа пазарният дял на PSA Group е 16.8%, отчитат от компанията.

    PSA Group вече е лансирала 10 нови plug-in хибридни или изцяло електрически модела в съответствие с плана си да предложи 100% електрифицирана гама от 2025 г. От нея половината ще бъде електрифицирана до края на 2021 г. с 13 допълнителни моделa.

    От 2019 г. насам всички нови модели, предлагани от PSA Group, са с изцяло електрически или plug-in хибриден силов агрегат. Поръчките за автомобили с ниски емисии (LEV) са обещаващи и в съответствие с целите на Групата да постигне европейските изисквания за CO2 емисиите за 2020 г., обясняват от компанията.

    От Групата отчитат запазване на позициите си ма европейския пазар с пазарен дял от 16,8% на пазар, който нараства съвсем слабо, с едва 1,3%. Компанията отчита ръст на основните пазари, особено в Италия (+0,5 пункта) и Испания (+0,2 пункта), запазва пазарния си дял във Франция и Обединеното Кралство и регистрира лек спад в Германия (-0,6 пункта).

    2019 е година на консолидация за Peugeot. Марката обнови изцяло предложенията си за B сегмента, за да подкрепи ръста си в продажбите през 2020 г. 

    Citroën отбелязва най-силен ръст от 12-те най-продавани марки в Европа, увеличавайки пазарните си дялове на основните пазари. 

    Продажбите на DS Automobiles регистрират солиден ръст в световен мащаб, особено през втората половина на годината (+56%), движени от успеха на обновената гама на марката. 

    Opel Vauxhall фокусира стратегията си върху рентабилни канали за продажба и пазарни сегменти. SUV моделите Grandland X (+29%) и Crossland X (+28%) и лекотоварните автомобили (+20%) са особено успешни през изминалата година, отчитат още от компанията.

    Консолидирани продажби на PSA Group по региони
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 4 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 4 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 5 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 6 часа
    преди 9 часа