До края на май 2020 веригата замрази цените на над 1000 продукта от своите собствени марки
Kaufland България си партнира с над 30 български производители за собствени марки хранителни продукти, обявиха от веригата.
Компанията държи хранителните продукти, типични за българския пазар, сред които кисело и прясно мляко, да бъдат произведени в България, от местни производители, за да се запази автентичният вкус. Такa общо 26 продукта на 6 вече наложени собствени марки на Kaufland се произвеждат от родни производители за българския пазар. Прясното и кисело мляко с марката K-Classic, които компанията предлага на местния ни пазар, например, са изцяло родно производство. Бройката се допълва и от продукти като айрян, крема сирене, месни свински специалитети, три вида трапезна вода и 8 вида безалкохолни напитки под марката San Terra, олио и други.
Kaufland България ще продължи да обогатява портфолиото си от собствени марки продукти с автентичен български вкус на местния пазар. Компанията ще предложи собствена марка качествено прясно месо, а съвсем скоро предстои да представи и първата си национална собствена линия хранителни продукти само от български производители. Така родните производители, които работят по собствените марки на веригата за българския пазар, са вече над 30.
Произведените в България собствени марки продукти се проверяват от акредитираната лаборатория Глобалтест, като млечните и месните продукти се тестват на всеки три месеца.
До края на май 2020 Kaufland замрази цените на над 1000 продукта от своите собствени марки като K-Classic, K-Bio, К-Take it Veggie, K-Free, K-Favorites и K-To Go.