Серията стартира с 15 продукта пилешко и телешко месо от изцяло български производители
Kaufland България представи своята нова собствена марка прясно качествено месо „Шеф месар“. Серията стартира с 15 продукта пилешко и телешко месо от изцяло български производители, както и прясно свинско месо от внимателно подбрани доставчици.
За да стига максимално свежо до потребителя, месото на Kaufland с марка „Шеф месар“ се пакетира по съвременни опаковъчни технологии от производителите на място, веднага след разфасоване, когато е най-прясно.
Kaufland България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати от групата GFSI за безопасност и качество на храните. Компанията налага и строги вътрешни процедури по контрол на качеството, които изискват допълнителен одит от независима експертна организация по съвкупност от критерии за безопасност, качество и стандарт на работа на производителя, зададени от търговската верига. В допълнение качеството на продуктите от серията ще се проверява и от външната акредитирана българска лаборатория Глобалтест.
Продуктите от серията „Шеф Месар“ включват прясно пилешко и телешко месо с български произход – цяло пиле, телешко мляно месо, стек от бут, плешка, месо за готвене, наденица и бургери, както и разнообразие от качествено свинско месо – гърди, врат без кост, нарязан шницел, каре, плешка без кост и мляно месо.
Пилешките и телешките продукти от собствената серия „Шеф Месар“ на компанията допълват портфолиото от общо 26 продукта на 6 собствени хранителни марки, които Kaufland държи да бъдат произведени от български производители за местния пазар. Други ярки примери са прясното и кисело мляко с марката K-Classic, които компанията предлага на местния пазар и са изцяло родно производство. Бройката се допълва и от продукти като айран, крема сирене, три вида трапезна вода и 8 вида безалкохолни напитки под марката San Terra, олио и други.
Kaufland България ще продължи да обогатява портфолиото си от собствени марки продукти с автентичен български вкус на местния пазар. Съвсем скоро компанията предстои да представи и първата си национална собствена линия хранителни продукти само от български производители. Така родните производители, които работят по собствените марки на веригата за българския пазар, са вече над 30.