събота, 06 юни 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2896 прочитания

    Първият магазин BILLA с каси за самообслужване отвори врати

    Новият супермаркет от веригата се намира в Мол Марково тепе в Пловдив
    21 май 2020, 13:39 a+ a- a

    BILLA България откри 131-вия си магазин в страната. Супермаркетът се намира в търговски център „Марково тепе“ в Пловдив и е първият обект от веригата, оборудван с каси за самообслужване, съобщиха от компанията. 

    Клиентите ще имат възможност да маркират и плащат сами покупките си на 4 каси. Иновативните съоръжения са особено полезни в настоящата епидемиологична обстановка, тъй като ще ограничат до минимум прекия контакт между служителите и пазаруващите.

    Новият супермаркет в мол „Марково тепе“ е осмият магазин на BILLA в Пловдив. С търговска площ от над 1000 кв.м., обектът предлага асортимент от над 11 000 продукта. Инвестицията в супермаркета от страна на веригата е в размер на над 2,3 млн. лв.

    С отварянето на магазина в Пловдив BILLA разкрива 40 нови работни места. BILLA е един от най-големите работодатели в България, осигурявайки работа на над 4900 души.

    „Радваме се, че откриваме нов магазин в Пловдив. Вярваме, че въвеждането на каси за самообслужване ще превърне пазаруването в още по-приятно изживяване и ще улесни много клиенти. Убедени сме, че тази иновация ще се оцени от клиентите ни и затова обещаваме, че веригата ни ще продължи да се развива, за да можем да отговорим дори на най-високите очаквания.“, коментира Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.

    Новият търговски обект от веригата в Пловдив ще предложи на клиентите разнообразие от български продукти – свежи плодове и зеленчуци „BILLA Градини“, отгледани в над 150 градини и оранжерии в България, прясно свинско и пилешко месо под собствения бранд „Българска ферма“, разнообразие от млечни продукти, напитки и други. Асортиментът включва и любимите на мнозина собствени марки Clever, BILLA, BILLA Premium, BILLA Bio, голяма част от които също се произвеждат в България. 

    Вече цели 20 години BILLA работи активно с местни производители и стимулира бизнеса им. Към момента компанията си партнира с над 460 родни производители, а само за последните месеци е разширила партньорската си мрежа с над 25 нови доставчици. В резултат на това клиентите могат да избират от над 150 вида колбаси и месни деликатеси, както и от над 100 артикула сирена и кашкавали, произведени от родни производители. Повече от 60% от вината и ракиите, които веригата предлага, също са произведени в България.

    В магазина в мол „Марково тепе“, както и в останалите от веригата, са предприети всички необходими мерки за безопасност на клиентите и служителите. Остава пропускателният режим на входа, където са разположени дезинфектанти за почистване на ръце и колички, а със стикери за спазване на разстояние в касовата зона на магазина са обособени местата, на които да изчакват клиентите, така че да не се получава струпване на хора. В допълнение на всички хигиенни мерки се извършва и регулярна дезинфекция на зоните, до които имат достъп повече хора през деня.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    Съдът потвърди избора на концесионер на летище София
    Консорциум „Соф кънект“ с летищен оператор „Мюнхен“ остава концесионер
    преди 19 часа
    Спад на безработицата в САЩ през май
    Икономиката е добавила 2,5 млн. работни места за месец
    преди 19 часа
    Външните граници на ЕС остават затворени поне до 1 юли
    Повечето държави в ЕС ще премахнат проверките по вътрешните граници до 15 юни, а останалите - до края на месеца
    преди 19 часа
    Проверяваме за фишове за нарушения по пътя електронно
    Агенцията за електронно управление с 2 нови услуги
    преди 20 часа
    СЗО: Пандемията от Covid-19 продължава да се разраства
    Втора вълна на заболяването не е неизбежна, заяви говорител на организацията