петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4358 прочитания

    Първият магазин BILLA с каси за самообслужване отвори врати

    Новият супермаркет от веригата се намира в Мол Марково тепе в Пловдив
    21 май 2020, 13:39 a+ a- a

    BILLA България откри 131-вия си магазин в страната. Супермаркетът се намира в търговски център „Марково тепе“ в Пловдив и е първият обект от веригата, оборудван с каси за самообслужване, съобщиха от компанията. 

    Клиентите ще имат възможност да маркират и плащат сами покупките си на 4 каси. Иновативните съоръжения са особено полезни в настоящата епидемиологична обстановка, тъй като ще ограничат до минимум прекия контакт между служителите и пазаруващите.

    Новият супермаркет в мол „Марково тепе“ е осмият магазин на BILLA в Пловдив. С търговска площ от над 1000 кв.м., обектът предлага асортимент от над 11 000 продукта. Инвестицията в супермаркета от страна на веригата е в размер на над 2,3 млн. лв.

    С отварянето на магазина в Пловдив BILLA разкрива 40 нови работни места. BILLA е един от най-големите работодатели в България, осигурявайки работа на над 4900 души.

    „Радваме се, че откриваме нов магазин в Пловдив. Вярваме, че въвеждането на каси за самообслужване ще превърне пазаруването в още по-приятно изживяване и ще улесни много клиенти. Убедени сме, че тази иновация ще се оцени от клиентите ни и затова обещаваме, че веригата ни ще продължи да се развива, за да можем да отговорим дори на най-високите очаквания.“, коментира Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.

    Новият търговски обект от веригата в Пловдив ще предложи на клиентите разнообразие от български продукти – свежи плодове и зеленчуци „BILLA Градини“, отгледани в над 150 градини и оранжерии в България, прясно свинско и пилешко месо под собствения бранд „Българска ферма“, разнообразие от млечни продукти, напитки и други. Асортиментът включва и любимите на мнозина собствени марки Clever, BILLA, BILLA Premium, BILLA Bio, голяма част от които също се произвеждат в България. 

    Вече цели 20 години BILLA работи активно с местни производители и стимулира бизнеса им. Към момента компанията си партнира с над 460 родни производители, а само за последните месеци е разширила партньорската си мрежа с над 25 нови доставчици. В резултат на това клиентите могат да избират от над 150 вида колбаси и месни деликатеси, както и от над 100 артикула сирена и кашкавали, произведени от родни производители. Повече от 60% от вината и ракиите, които веригата предлага, също са произведени в България.

    В магазина в мол „Марково тепе“, както и в останалите от веригата, са предприети всички необходими мерки за безопасност на клиентите и служителите. Остава пропускателният режим на входа, където са разположени дезинфектанти за почистване на ръце и колички, а със стикери за спазване на разстояние в касовата зона на магазина са обособени местата, на които да изчакват клиентите, така че да не се получава струпване на хора. В допълнение на всички хигиенни мерки се извършва и регулярна дезинфекция на зоните, до които имат достъп повече хора през деня.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 минути
    БДЖ и Deutsche Bahn договориха доставка на 76 модернизирани вагона
    Първите 19 идват в средата на април, а до началото на лятото всички вагони ще бъдат включени в състава на БДЖ
    преди 1 час
    БСК: От 2030 най-малко 30% от пластмасовите опаковки ще трябва да се рециклират
    Системи за връщане на бутилки и кенчета предвиждат регулации на ЕП
    преди 1 час
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla
    преди 2 часа
    Проучване: 1/3 от финансовите директори в ЦИЕ тестват решения с GenAI
    Намирането на служители с правилните компетентности е най-голямото предизвикателство при въвеждането на AI, показва анкета на Deloitte
    преди 2 часа
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS