Брандът предстои скоро да стъпи на българския пазар с първия си хотел и в Пловдив
Хотелската верига Accor Group обяви, че ще открие своя първи хотел под бранда MGallery в София. Веригата е подписала договор за франчайз със собственика на хотел Мезон София – Грийнвил България. След ребрандинг хотелът ще посрещне своите гости през 2021 под марката MGallery.
Хотелът се намира в квартал „Лозенец“ в близост до най-голямата зелена площ в града и вторият по големина търговски център в София – Paradise Center.
Решението на Accor да си партнира с Грийнвил България и да добави нов хотел към мрежата си в страната, която включва Novotel София и ibis София, е провокирано от убеждението на двете компании, че София ще продължи да се развива като туристическа дестинация и ще бъде все по-предпочитана както за бизнес пътувания, така и за ваканционни, посочват от хотелската група.
След подписване на договор за франчайз хотел Мезон ще претърпи разширение и цялостен ремонт, в резултат на които броят на стаите ще се увеличи от 77 на 96. След освежаването хотелът също ще предлага модерни СПА и уелнес зони (включително басейн), както и обновено пространство за срещи и събития.
„Хотел Мезон София със своето местоположение и бутикова архитектура перфектно се вписва във философията на марката MGallery. За нас е голямо удоволствие да приветстваме Грийнвил България в семейството на Accor и считаме това сътрудничество за първа стъпка към много големи успехи в бъдеще. Заедно ще предложим висококачествено и уникално изживяване за посетителите на София. Бъдещият хотел MGallery е част от стратегията ни да обогатим възможностите за настаняване в столицата на България и да предлагаме на нейните посетители все по-богат избор между хотели от нашите световни брандове“, каза Каталина Тома, директор „Развитие“ в Accor за регионите Румъния, България, Молдова и Чехия.
Колекцията от хотели MGallery включва бутикови хотели, всеки със собствен оригинален дизайн и уникални истории за разказване. Всеки хотел на бранда предоставя изключително изживяване, вдъхновено от същността на квартала, в който се намира.
В момента марката MGallery присъства в повече от 100 дестинации по целия свят, включително в Източна Европа и градове като Прага, Будапеща, Краков, Вроцлав и Тарчин близо до Сараево. Брандът предстои скоро да стъпи на българския пазар с първия си хотел и в Пловдив – откриването се очаква да бъде през второто тримесечие на 2020.
„Столицата на България е динамично развиващ се град с нарастващо търсене на висококачествени хотелски услуги. Ето защо, избрахме марката MGallery, която съчетава най-високите стандарти на обслужване с уникален подход към клиента. Убедени сме, че сътрудничеството с реномиран бизнес партньор като Accor Group ще даде на хотела международен престиж и признание“, коментира Гергана Гергова, генерален мениджър на хотел Мезон София, част от портфолиото на Грийнвил България.