събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1169 прочитания

    Lidl с кампания в подкрепа на българските био производителите

    Кампанията е дългосрочна и веднъж месечно ще представя избрани български био продукти
    27 май 2020, 11:51 a+ a- a

    В изпълнение на поетите ангажименти по ПМС 70 за допълнителна подкрепа на българските производители, Лидл България започва национална кампания за популяризиране на български био продукти. По този начин веригата разширява възможностите за реализация на продукцията на български производители.

    Кампанията е дългосрочна и веднъж в месеца веригата ще представя избрани био продукти от български производители на промоционални цени, като в повечето случаи един от продуктите на фокус ще бъде от категория плодове и зеленчуци.

    Към момента около 8% от всички плодове и зеленчуци, които се предлагат в Лидл България, са био производство като най-често това са моркови, краставици и др. В първата акция от кампанията за родни био продукти са представени български краставици, произведени в района на с. Звъничево, обл. Пазарджик от „Оранжерии Гимел“ АД.

    „За нас е предизвикателство информирането и образоването на хората за преимуществата на био производството както за здравето, така и за опазване на планетата. Положихме огромни усилия за популяризиране на био идеята. Днес все повече хора се интересуват от здравословния начин на живот и търсят био продукти за ежедневното си меню. В тази мисия винаги сме имали подкрепа от Lidl, като доверен партньор, който подхожда с професионализъм и е безкомпромисен към качеството на продуктите, които допуска до своите щандове, като насърчава и приоритетно дава път на сертифицираните продукти в полза на потребителя“, споделя първият сертифициран у нас био производител на плодове и зеленчуци Марин Генуров, изпълнителен директор на „Оранжерии Гимел“ АД. 

    За да бъде произведен и продаван един продукт като био, той трябва да премине през сложен и дълъг процес на сертификация, който включва строг контрол през целия период на производство, пакетиране и реализация. Според производителите основните предизвикателства в био земеделието са породени от необходимостта от много ръчен труд, опитни специалисти във всяка област и особено в борбата с болести и вредители, което е от решаващо значение за опазване на заложените култури. 

    Лидл България работи целенасочено както за популяризиране и разширяване на асортимента на био производството у нас, така и за реализация на български био продукти извън България. Само за миналата година, благодарение на своето партньорство с Lidl, български производител е изнесъл в Румъния 6 вида био плодове и зеленчуци на обща стойност над 140 хил. лв.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 15 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 15 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 16 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 18 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години