петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    967 прочитания

    Garnier стартира инициативата Green Beauty

    Целта ѝ е драстично да намали въздействието на марката върху околната среда
    08 юли 2020, 16:09 a+ a- a

    Kкозметичният бранд Garnier се ангажира да премахне изцяло първичната пластмаса (Virgin Plastic) в продуктите си до 2025 г. Също така до 5 г. всички опаковки, използвани от бранда, ще бъдат за многократна употреба, рециклируеми или разградими, а всички индустриални обекти, произвеждащи продукти Garnier – въглеродно неутрални. Това са ключовите устойчиви цели, заложени в основата на новата инициатива Green Beauty („Зелена красота“), която марката представи. 

    За Garnier устойчивостта е водещ принцип от години, като брандът непрекъснато увеличава процента свои продукти с изцяло натурални формули, използва все повече устойчиви съставки от възобновяеми източници и дори стана първата марка в света, която представи сертифицирани органични продукти за грижа за кожата на масовия пазар. Сега Garnier си е поставила още по-високи цели – да промени начина, по който работи индустрията за красота и да предизвика позитивна промяна за всички потребители.

    Новата инициативата Green Beauty („Зелена красота“) на Garnier представлява цялостна стратегия за постигане на устойчивост. Целта е да се трансформира всеки етап по веригата на производство на продуктите Garnier, като се намали или напълно се премахне въздействието върху околната среда в следните области:
    •Пластмаса & опаковки:
    - До 2025 г. Garnier цели да сведе до нула употребата на първична пластмаса във всички опаковки, спестявайки 37 000 тона пластмаса на година. Първичната пластмаса (или пластмаса в първична форма) е изцяло нова пластмаса, създадена без рециклирани материали.
    - До 2025 г. всички опаковки ще бъдат за многократна употреба, рециклируеми или разградими.
    •Продукти & формули:
    - До 2022 г. всички растителни и възобновяеми съставки ще бъдат устойчиво добивани.
    - До 2025 г. 100% от новите продукти на Garnier ще имат подобрен екологичен профил.
    •Фабрики & производство:
    - всички фабрики, в които се произвежда брандът, ще станат въглеродно неутрални до 2025 г. чрез използване на възобновяема енергия.
    - Емисиите на CO2 във фабриките вече са намалени със 72%.
    •Солидарност:
    - До 2025 г. Garnier ще окаже подкрепа на над 800 общности по целия свят като част от програмата за солидарност на марката.

    Важен елемент на инициативата „Green Beauty“ е, че включва доклад за изпълнението на устойчивите цели, който ще е наличен на уебсайта на бранда. Така ще се гарантира пълна прозрачност и всеки ще може да следи напредъка по изпълнението на целите публично и в реално време. Докладът ще показва актуалните резултати, постигнати от Garnier, и плановете за това как марката ще достигне амбициозните си цели до 2025 г. Той ще представлява ясно обобщение на ангажиментите на Garnier, като всички обявени резултати ще бъдат проверявани от външен одитор – PwC.

    Стартът на Green Beauty ще бъде съчетан с въвеждането на нови продукти. Тази нова инициатива на Garnier също така ще следва мисията да помогне на потребителите да направят по-устойчив избор при покупка, като ги обучава по теми като рециклиране във всички дигитални платформи на марката.

    Освен това, като част от стратегията L’Oréal for the Future, Garnier ще стане първата марка, която ще въведе ново етикетиране, показващо социалното и екологичното въздействие на продукта. То ще даде възможност на потребителите да правят по-устойчив избор. Етикетирането включва оценка за устойчивост от А до Е, като продуктите с етикет „А“ се считат за най-добри в своя клас. Новите етикети ще бъдат въведени първо за продуктите за грижа за косата на Garnier във Франция, а поетапно и в други страни.

    Адриен Коскас, глобален бранд мениджър на Garnier, коментира: „Инициативата Green Beauty ще промени начина, по който правим бизнес. Разработена с помощта на нашите партньори, изследователски екипи и клиенти, тази инициатива си поставя редица големи цели. Ние сме амбицирани да намалим нашето негативно влияние върху планетата и да внесем иновации за устойчиво бъдеще. Ще отнеме време, но инициативата ще преобрази Garnier и индустрията за красота като цяло.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 минути
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla
    преди 20 минути
    Проучване: 1/3 от финансовите директори в ЦИЕ тестват решения с GenAI
    Намирането на служители с правилните компетентности е най-голямото предизвикателство при въвеждането на AI, показва анкета на Deloitte
    преди 36 минути
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS
    преди 2 часа
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research
    преди 4 часа
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март