петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2104 прочитания

    Vivacom вече е част от международната телеком и медийна група United Group

    След серия придобивания United ще приключи 2020 с над 10 милиона потребители и повече от 11 хил. служители
    31 юли 2020, 14:56 a+ a- a

    Vivacom става част от водещия телекомуникационен и медия оператор в Югоизточна Европа – United Group. Сделката стана факт, след като през месец ноември 2019 г. United group беше избран да придобие най-големия телеком по общи приходи на българския пазар за последните 7 години. През април 2020 г. сделката получи одобрение от Европейската комисия и придобиването беше финализирано на 31.07.2020 г.

    Придобиването е поредната важна стъпка в стратегията за разрастване на United Group след придобиването на TELE 2 Croatia по-рано тази година, както и предстоящото финализиране на сделката за гръцкия ТВ и интернет доставчик FORTHNET. Развивайки своята дейност в двата сектора – телекомуникации и медии, платформата на United Group обединява водещите оператори и продуцентите на най-доброто съдържание в Югоизточна Европа. Компанията ще завърши 2020 година с над 10 милиона потребители и повече от 11 хиляди служители. 

    United Group вижда своето присъствие в България като възможност чрез обединените усилия на двете компании да даде своя принос за развитието на телеком индустрията в страната. Това ще стане възможно чрез предстоящи инвестиции в развитие на потенциала на хората, технологиите и инфраструктурата. 

    „За Vivacom влизането в семейството на United Group е огромна възможност да надгради постигнатите до момента отлични резултати на българския пазар. Изградихме силен бранд - синоним на качество и иновативност, и модерна компания с над 5 000 лоялни служители в цялата страна. Сега е правилният момент да направим следващата крачка и нямаме търпение да работим и обменим опит с United Group и да развием телеком услугите в България на следващо ниво”, коментира Атанас Добрев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

    United Group, базиран в Амстердам, е независим доставчик на телекомуникационни и медийни услуги за Югоизточна Европа. Благодарение на значителни инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и собствени технологии, компанията осигурява водещи за пазара услуги на клиенти в целия регион. През последните 20 години компанията успешно придобива над 100 бизнеса. Всяка година Групата инвестира значителни средства в инфраструктура, технологии и развитие на медии. Към момента United Group има над 10 000 служители, осигуряващи услуги на над 9,3 милиона потребители.

    „Vivacom постигна впечатляващи резултати не само като най-големия телеком оператор в България, но и като лидер в иновациите. Това е факт, благодарение на отличния мениджърски подход и професионалната работа на целия екип, и с помощта на бъдещите инвестиции от страна на United Group възможностите за развитие на потенциала на Vivacom са значителни“, заяви Спас Русев – председател на надзорния съвет на Vivacom.

    Главният изпълнителен директор на United Group Виктория Боклаг (Victoriya Boklag) добави: „Vivacom се установи като оператор номер 1 в България с отличен мениджмънт, впечатляващи финансови резултати, технологични постижения и забележителни усилия на целия си екип. С ясна визия и стратегия за бъдещето, United Group придобива още един лидер на пазара в региона. Вече обединени, с разраснат мащаб, талант и опит, ние можем да предложим най-новото поколение телеком услуги и най-доброто международно и локално съдържание на пазар от 27 милиона души в Югоизточна Европа, както и на диаспората ни по целия свят“. 

    Никос Статополус (Nikos Stathopoulos), партньор в BC Partners и председател на United Group, каза в заключение: „Придобиването на Vivacom е важна стъпка в стратегията за разрастване на платформата на United Group с оглед на стремежа ни да разширим географското си присъствие в Европа. Българският телеком сектор е динамична част от една жизнена икономика, който ще ни осигури стабилно положение на ключов, стратегически пазар“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 15 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 17 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 18 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 20 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк