Така към портфолиото на компанията у нас се добавят над 15 директни международни връзки от София
Глобалният доставчик на транспортни услуги FlixBus и добре познатата българска автобусна компания „Карат-С“ обявиха официално началото на своето партньорство. На 01 октомври 2020 г. първите обединени автобусни линии в рамките на новото сътрудничество поемат на път.
В рамките на новото споразумение има над 15 директни международни връзки от София, които вече са част и от мрежата на FlixBus. Пътниците могат да избират между дестинации в Австрия и Германия, до градове като Санкт Пьолтен, Линц, Инсбрук, Нюрнберг, Щутгарт, Кьолн, Дюселдорф, Дортмунд, и др.
Билетите са на разположение на уебсайта и в мобилното приложение FlixBus и в близо 30 000 офлайн точки в Европа. По-късно през октомври се очаква допълнителни дестинации до Чехия да обогатят общото предложение на компаниите.
Засега автобусите ще запазят оригиналното си брандиране, но ще имат стикер „В сътрудничество с FlixBus“, за да могат да бъдат по-лесно разпознаваеми. За комфорта на пътниците автобусите на „Карат-С“ и FlixBus имат седалки с удобно пространство за краката, електрически контакти и WC.
„Щастливи сме винаги, когато намерим утвърдени местни партньори, с които можем да осигурим достъп до мобилността така, както е позната в Западна Европа на още повече хора. Благодарение на глобалния обхват на FlixBus и технологичните решения и богатия опит на „Карат-С“ на местния пазар, ние сме уверени, че сътрудничеството ще бъде от полза и за двете страни“, каза Ласло Арани, регионален управител на FlixBus.
„Фокусирани сме върху развитието на нашите услуги, стараем се да бъдат в крак с бързо развиващите се технологии. Това е и причината „Карат-С“ да инвестира в дигитализация и иновации през последното десетилетие. Тук виждаме нашата обща мисия с FlixBus – да осигурим както безопасен и удобен транспорт, така и да предложим удобни и лесни за използване дигитални услуги“, добави Мирослав Столарски, директор Международно развитие в „Карат-С“.
Бизнес моделът на FlixBus се основава на международно сътрудничество с местните бизнеси. Технологиите и духът на стартъпа се срещат с традициите и качеството на местните малки и средни предприятия и създават ново поколение услуги в сферата на международния транспорт на пътници. По време на седемте си години на работа, FlixBus изгражда сътрудничество с 500 партньори в световен мащаб. Компанията се грижи за технологичните решения, за да оптимизира услугата по най-добрия възможен начин, както и за маркетинга и продажбите, а местните партньори са отговорни за ежедневната работа на автобусите. По този начин стартъпът успява да създаде най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа.
Чрез партньорството на FlixBus с „Карат-С“, първият лицензиран превозвач за международен транспорт в България, който оперира на българския и международния пазар вече близо 30 години, ще бъдат поставени нови стандарти на местния пазар, обясняват от компанията.
„Надяваме се, че в бъдеще ще можем да удължим това първоначално споразумение с „Карат-С“ и да предоставим още повече възможности за пътуване заедно“, добави Ласло Арaни.