понеделник, 02 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3262 прочитания

    AtScale удвои екипа си в България за шест месеца

    Офисът у нас вече е най-големият за AtScale
    07 октомври 2020, 09:10 a+ a- a

    През месеците на пандемията екипът на технологичната компания AtScale в България е нараснал двойно и той вече е най-многобройният за компанията в целия свят. От началото на март броят на служителите се е удвоил, а плановете на мениджмънта са екипът у нас да бъде увеличен с още 50%, обявиха от AtScale. 

    Специализираната в сферата на големите данни компания има офиси в Сан Матео, Бостън и София. „Кризата с COVID 19 оказа негативно влияние върху повечето от бизнесите. Ние обаче успяхме не просто да ги преодолеем, но и да пораснем два пъти. Кризата още веднъж доказа, че който владее данните, владее света. Благодарение на нашия OLAP модел за анализ на епидемиологичните данни за COVID-19 за доставчиците на здравни услуги и за всички, които са обединили усилия в битката със заразата. Ние предоставихме софтуера безвъзмездно с цел да дадем мощно оръжие на учените и специалистите по целия свят в тяхната борба със заразата, като им помогнем да вземат по-добри решения въз основа на наличните данни за вируса“, коментира Момчил Михайлов. ​Именно той е българската следа в компанията, както и основната причина за създаването на офис у нас през 2018. В началото колегите му били скептично настроени. Само 18 месеца по-късно обаче българският офис е сред движещите сили за компанията. 

    ​Доказателство за приноса на отбора в София е създаването на продукт без аналог в света, представляващ актуализация на водещата платформа на американската софтуерна компания. Изграждането, архитектурата, автоматичното и ръчното тестване на AtScale 2020.1 са извършени изцяло в България.

    ​Специалистите, които работят у нас, стоят и в основата на последния ъпдейт на инструмента Data Insights Marketplace. Той позволява на компании от всички сектори още по-бързо и лесно да анализират данни и да взимат ключови решения за развитието на бизнеса си. 

    Според Михайлов това, което привлича родните дивелъпъри към AtScale е възможността постоянно да развиват интелектуалните си качества. Работата с най-иновативните инструменти в световен мащаб позволява на служителите постоянно да предизвикват себе си и да се усъвършенстват. ​

    Създадената през 2012 AtScale дава възможност на клиентите си да виртуализират аналитични данни, независимо къде се съхраняват – складове с данни, езера с данни или нововъзникващи облачни платформи. Така е възможен единен изглед на информацията към B.I., A.I. и приложения за машинно обучение. Клиенти на платформата на AtScale са гиганти като JPMorgan Chase, Toyota, Wells Fargo, GlaxoSmithKline.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант
    преди 1 час
    BILLA и EVN изграждат 25 зарядни станции за електромобили в България
    В следващите 18 месеца ще бъдат изградени 25 бързозарядни станции за електромобили в 9 града
    преди 2 часа
    преди 5 часа
    Бизнесът иска спешна оптимизация на процесите по наемане на служители от трети страни
    Недостигът на човешки ресурси в България е посочен от българските предприемачи на второ място сред проблемите, които изпитват
    преди 5 часа
    AMPECO привлече 26 млн. долара инвестиция
    Целта е растеж на продуктовите иновации и пазарното присъствие на компанията