четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    596 прочитания

    Under Armour продава MyFitnessPal

    Компанията ще закрие и платформата Endomondo
    02 ноември 2020, 11:53 a+ a- a

    Пет години след като Under Armour придоби MyFitnessPal за 475 млн. щатски долара, компанията обяви, че ще продаде приложението на инвестиционната фирма Francisco Partners. Сделката ще е на стойност 345 млн. щатски долара.

    Освен това Under Armour ще закрие платформата Endomondo, която придоби по същото време.

    Компании като Peloton и Apple с новата си програма Fitness+ са едни от основните конкуренти на MyFitnessPal.

    Въпреки продажбата на MyFitnessPal, Under Armour няма напълно да загърби дигиталните продукти. Компанията ще запази платформата MapMyFitness, която включва приложенията MapMyRun и MapMyRide.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 6 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 7 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 8 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 10 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк