четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1102 прочитания

    Райфайзенбанк отчита 20% ръст на плащанията с дигитални портфейли

    Все повече българи избират да плащат за различни стоки и услуги само чрез мобилното си устройство
    30 ноември 2020, 13:26 a+ a- a

    Все повече българи избират да плащат за различни стоки и услуги само чрез мобилното си устройство заради лесната регистрация на дигитален портфейл, удобството при плащане и сигурността на трансакциите.

    20% ръст на плащанията с дигитални портфейли отчете Райфайзенбанк през месец октомври тази година. Банката предложи първа на българския пазар мобилни плащания за всички свои картодържатели и за операционни системи Android и iOS.

    „Все повече хора приемат за ежедневие иновациите в банкирането и постоянно се възползват от предимствата им“, казва Мариела Атанасова, Директор „Индивидуално банкиране“ в Райфайзенбанк.

    Над 22 хиляди са вече активните клиенти на Райфайзенбанк, които използват дигиталните портфейли RaiPay (за смартфони с операционна система Android) и Apple Pay (за iOS).

    Регистрацията е изключително лесна в няколко стъпки – след изтегляне на безплатното приложение, в него се регистрират една или повече карти, а плащането става само с доближаване на телефона до ПОС терминала. За удобство и повече сигурност трансакциите се проследяват на екрана.

    Въпреки че най-възрастният потребител е на цели 95 г., дигиталните портфейли са предпочитани предимно от младите хора във възрастовата група 24-45 г. (64%).

    До края на годината ще бъде налична възможността за потвърждение на онлайн плащане с пръстов отпечатък, както и за превод по карта, който се осъществява за няколко секунди.

    Всеки четвърти от клиентите на Райфайзенбанк, които използват дигитални портфейли, прави по над 20 трансакции на месец. Заради удобството хората плащат с RaiPay от ежедневни дребни разходи, включително за кафе, до по-големи сметки за подаръци, техника или обзавеждане за дома.

    Най-често плащанията се правят в супермаркети за ежедневни покупки (41%). Моловете в големите градове, както и бензиностанциите и аптеките в цялата страна са сред другите обичайни места за плащане с дигитален портфейл.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 26 минути
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 1 час
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 2 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 4 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 6 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк