вторник, 18 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4984 прочитания

    Sitel планира да наеме 300 нови служители в София през 2021

    Компанията обяви новото послание на работодателската си марка – „Учи, води и расти“
    01 декември 2020, 11:36 a+ a- a

    Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“

     „Сайтел София“ обяви, че е наела близо 250 нови служители през тази година и планира да продължи разрастването си в столицата, въпреки пандемията и предизвикателствата, пред които е изправен пазарът на труда у нас. Към момента над 80% от служителите на компанията работят от вкъщи.

    „През 2021 г. планираме да наемем още 300 нови хора на пълен и непълен работен ден, за да отговорим на растящите нужди на настоящите ни клиенти“, съобщи Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“.

    В глобален мащаб компанията отвори над 10 хил. работни места само през 2020, разширявайки общия си брой служители до над 90 хил. души.

    Sitel Group присъства в България от 2006, когато открива първия си клон в София, а през 2015. отваря и втора локация във Варна. Към момента „Сайтел България“ има над 1600 служители на територията на България, над 80% от които работят дистанционно от домовете си.

    „Сайтел груп“ обяви и новото послание на работодателската си марка – „Учи, води и расти“. То е създадено с активното участие на служителите на компанията в 24 държави от цял свят, включително и България, посредством анкети и работилници, проведени онлайн и на живо през изминалите 12 месеца. 

    „Новото ни работодателско послание е ангажимент и обещание към всички наши настоящи и бъдещи служители, че ще продължаваме да инвестираме в тяхното щастие и удовлетвореност, като предоставяме много повече възможности за обучения, развиване на уменията и кариерно израстване“, коментира Антонио Григоров. 

    Новото работодателска стратегия на „Сайтел“ се състои от 5 основни компонента. Това са възможности за растеж; силна фирмена култура; ангажираща и интерактивна вътрешнофирмена мрежа от лидери; награди и признание за най-добрите сътрудници; и, не на последно място, Sitel MAX – глобалната общност от служители на „Сайтел“, към която компанията непрекъснато се допитва за обратна връзка, предложения и иновативни идеи.  

    „В „Сайтел“ вярваме, че само щастливите служители могат да бъдат успешни. Ето защо даваме свобода на хората ни да се учат, да растат, да бъдат себе си и да се забавляват. Новото ни работодателско послание начертава рамката не само за привличане на нови бъдещи кадри, но и за ангажиране и задържане на настоящите, като прави целия им престой в компанията по-приятен и удовлетворяващ“, обобщава Григоров.  

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 55 минути
    София е в топ 3 на градовете претенденти за Европейска столица на демокрацията 2026
    Другите кандидати са португалският град Кашкайш и Ротердам, Нидерландия
    преди 3 часа
    До края на месеца България поиска извънредни конвергентни доклади от ЕК и ЕЦБ
    Това заяви министър Петкова пред членове на Еврогрупата
    преди 18 часа
    Близо 1500 германски компании оперират у нас
    Те създават над 50 000 работни места в България
    преди 19 часа
    Meta иска да създаде AI роботи, които да се занимават с домашните ни задължения
    Компанията планира разработка на софтуер и сензори
    преди 19 часа
    Преименуваха летище София
    Вижте как ще се казва вече столичният аеропорт
    преди 20 часа
    Караджов: Подготвяме концесионирането на летище Пловдив
    Трябва да се инвестира в развитието му не само като гражданско, но и като карго летище