Компанията обяви новото послание на работодателската си марка – „Учи, води и расти“
Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“
„Сайтел София“ обяви, че е наела близо 250 нови служители през тази година и планира да продължи разрастването си в столицата, въпреки пандемията и предизвикателствата, пред които е изправен пазарът на труда у нас. Към момента над 80% от служителите на компанията работят от вкъщи.
„През 2021 г. планираме да наемем още 300 нови хора на пълен и непълен работен ден, за да отговорим на растящите нужди на настоящите ни клиенти“, съобщи Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“.
В глобален мащаб компанията отвори над 10 хил. работни места само през 2020, разширявайки общия си брой служители до над 90 хил. души.
Sitel Group присъства в България от 2006, когато открива първия си клон в София, а през 2015. отваря и втора локация във Варна. Към момента „Сайтел България“ има над 1600 служители на територията на България, над 80% от които работят дистанционно от домовете си.
„Сайтел груп“ обяви и новото послание на работодателската си марка – „Учи, води и расти“. То е създадено с активното участие на служителите на компанията в 24 държави от цял свят, включително и България, посредством анкети и работилници, проведени онлайн и на живо през изминалите 12 месеца.
„Новото ни работодателско послание е ангажимент и обещание към всички наши настоящи и бъдещи служители, че ще продължаваме да инвестираме в тяхното щастие и удовлетвореност, като предоставяме много повече възможности за обучения, развиване на уменията и кариерно израстване“, коментира Антонио Григоров.
Новото работодателска стратегия на „Сайтел“ се състои от 5 основни компонента. Това са възможности за растеж; силна фирмена култура; ангажираща и интерактивна вътрешнофирмена мрежа от лидери; награди и признание за най-добрите сътрудници; и, не на последно място, Sitel MAX – глобалната общност от служители на „Сайтел“, към която компанията непрекъснато се допитва за обратна връзка, предложения и иновативни идеи.
„В „Сайтел“ вярваме, че само щастливите служители могат да бъдат успешни. Ето защо даваме свобода на хората ни да се учат, да растат, да бъдат себе си и да се забавляват. Новото ни работодателско послание начертава рамката не само за привличане на нови бъдещи кадри, но и за ангажиране и задържане на настоящите, като прави целия им престой в компанията по-приятен и удовлетворяващ“, обобщава Григоров.