вторник, 18 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4583 прочитания

    Sitel планира да наеме 300 нови служители в София през 2021

    Компанията обяви новото послание на работодателската си марка – „Учи, води и расти“
    01 декември 2020, 11:36 a+ a- a

    Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“

     „Сайтел София“ обяви, че е наела близо 250 нови служители през тази година и планира да продължи разрастването си в столицата, въпреки пандемията и предизвикателствата, пред които е изправен пазарът на труда у нас. Към момента над 80% от служителите на компанията работят от вкъщи.

    „През 2021 г. планираме да наемем още 300 нови хора на пълен и непълен работен ден, за да отговорим на растящите нужди на настоящите ни клиенти“, съобщи Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“.

    В глобален мащаб компанията отвори над 10 хил. работни места само през 2020, разширявайки общия си брой служители до над 90 хил. души.

    Sitel Group присъства в България от 2006, когато открива първия си клон в София, а през 2015. отваря и втора локация във Варна. Към момента „Сайтел България“ има над 1600 служители на територията на България, над 80% от които работят дистанционно от домовете си.

    „Сайтел груп“ обяви и новото послание на работодателската си марка – „Учи, води и расти“. То е създадено с активното участие на служителите на компанията в 24 държави от цял свят, включително и България, посредством анкети и работилници, проведени онлайн и на живо през изминалите 12 месеца. 

    „Новото ни работодателско послание е ангажимент и обещание към всички наши настоящи и бъдещи служители, че ще продължаваме да инвестираме в тяхното щастие и удовлетвореност, като предоставяме много повече възможности за обучения, развиване на уменията и кариерно израстване“, коментира Антонио Григоров. 

    Новото работодателска стратегия на „Сайтел“ се състои от 5 основни компонента. Това са възможности за растеж; силна фирмена култура; ангажираща и интерактивна вътрешнофирмена мрежа от лидери; награди и признание за най-добрите сътрудници; и, не на последно място, Sitel MAX – глобалната общност от служители на „Сайтел“, към която компанията непрекъснато се допитва за обратна връзка, предложения и иновативни идеи.  

    „В „Сайтел“ вярваме, че само щастливите служители могат да бъдат успешни. Ето защо даваме свобода на хората ни да се учат, да растат, да бъдат себе си и да се забавляват. Новото ни работодателско послание начертава рамката не само за привличане на нови бъдещи кадри, но и за ангажиране и задържане на настоящите, като прави целия им престой в компанията по-приятен и удовлетворяващ“, обобщава Григоров.  

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Възнагражденията на висшия мениджмънт в САЩ се увеличават рекордно
    Ръстът е 3 пъти по-голям от този при заплатите на служителите
    преди 3 часа
    Meta отложи плановете си да обучава своя AI с данни на европейски потребители
    Компанията имаше намерение да използва за целта постове в Instagram и Facebook
    преди 19 часа
    Стокообменът между България и Китай през 2023 г. е над $4 млрд.
    Българският износ отбелязва ръст от близо 33% спрямо 2022 г.
    преди 19 часа
    Стартира изграждане на център за високи технологии в ПГ „Хенри Форд“, София
    С 3,4 млн. лв. ще бъдат изградени 5 нови лаборатории и закупено оборудване за обучение с модерни технологии
    преди 22 часа
    Политическата несигурност в ЕС се засилва със 100 независими евродепутати и силни крайнодесни влияния
    Индексът на Кофас за политическа нестабилност отбелязва влошаване с 1,5% през 2023 г.