четвъртък, 28 септември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2353 прочитания

    Fourth открива нови софтуерни екипи в България

    Софтуер, разработен в технологичния хъб на компанията в София, подпомага световни ресторанти и хотели в условията на Covid-19
    02 март 2021, 10:27 a+ a- a

    Технологичната компания Fourth, специализирана в разработката на софтуерни решения за хотелиерския и ресторантьорския бизнес, обяви, че през 2021 продължава растежа си в България.

    Компанията открива нови екипи и планира да наеме опитни софтуерни инженери и експерти по големи данни (Data scientists и Data engineers). Планира се разрастване с още един Scrum екип, фокусиран върху работата по бек-офис платформа (back-office platform) за клиенти като McDonald’s, Starbucks, Chick-fil-А, Hungry Jacks и други. Откриват се и нови позиции за продуктови мениджъри (Product Owners) и мениджъри софтуернo инженерство  (Software Engineering Managers). 

    „През 2021 година, освен върху разширяването на екипа, ще се фокусираме върху допълнителни подобрения на нашия продукт. Стратегическите решения за него определяме на глобално ниво, а изпълнението им и добавянето на новите функционалности става тук. Редом с адаптивността и развитието, фокусът върху клиентите е един от основните принципи на корпоративната ни култура. Fourth има клиенти по целия свят и софтуерните решения, разработвани в София, всъщност се използват навсякъде. За нас е важно, че с работата си допринасяме за ефективността и бързината на изпълнението на задачите на над 2 млн. души в световен мащаб“, каза Георги Христов, ръководител на отдел „Разработване на софтуер“ в технологичния хъб на Fourth в България.

    Fourth присъства в България от 2015 г., като в момента в офиса в София има над 100 специалисти, като това е най-големият технологичен хъб на компанията в глобален план. За това време над 50% от екипа са били повишени или са сменили ролите си в рамките на организацията. Офисът в София се гордее, че има служители с повече от 10 години опит в глобалната компания, както и оказва съдействие на ценни специалисти при преместването им в България от други държави.  

    От Fourth обявиха още, че за по-малко от месец са разработили приложение в помощ на индустрията в условията на COVID-19 - Health Survey App.  Приложението помага на клиентите да осигурят по-безопасни условия на труд, като същевременно улеснява комуникацията между мениджърите и персонала. Към момента, в световен мащаб, близо 500 000 души се доверяват на приложението, като то се използва вътрешно и в софийския офис на компанията.

    Предлаганите от Fourth решения в областта на ресторантьорството и хотелиерството са по модела „софтуер като услуга” (SaaS). Те включват планиране, управление на работно време и присъствие, проследяване на кандидати, обучение, доставка на инвентар и управление на човешки ресурси, бонуси и възнаграждения. В момента софтуерът се ползва в над 120 000 обекта по целия свят, част от вериги като Hilton, Starbucks, Pizza Express, The Restaurant Group и Greene King. 

    Дигиталната трансформация на индустрията на глобално ниво е направила решенията на Fourth още по-необходими. Само през 2020 г. компанията е успяла да привлече 90 нови клиенти, а за 2021 г. прогнозира нов бизнес на стойност 34 млн. долара.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на Fourth Bulgaria EOOD в JOBS.bg тук

      

      

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Доклад на ЕК: Едва 8% от българите имат дигитални умения над средното ниво
    България трябва да ускори внедряването на 5G и цифровизацията на на обществените услуги и бизнеса, препоръчва ЕК
    преди 8 часа
    Временно е спряно плащането през Е-Pay в електронните услуги на НАП
    От следващия месец плащанията към приходната агенция ще се извършват по нови банкови сметки в БНБ
    преди 9 часа
    Проектите за завод за батерии и протонен център отпадат от Плана за възстановяване
    Засегнати са общо 18 проекта, обяви министърът на финансите
    преди 10 часа
    1800 багажа на час: Летище София внедрява нова система за проверка на багажа
    Инсталирането на новите системи се очаква да приключи преди лятото на 2024
    преди 11 часа
    Главният изпълнителен директор на японската „Мейджи“ стана почетен консул на България
    От години компанията си сътрудничи с България в производството на кисело мляко в Япония с българска закваска