сряда, 17 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    870 прочитания

    ClickDimensions придоби технологичната компания Eletype

    Придобитата компания предлага решения за интелигентен мониторинг и сътрудничество в сферата на маркетинга
    05 март 2021, 11:08 a+ a- a

    Разработчикът на софтуер за маркетинг автоматизация за потребителите на Microsoft Dynamics 365 - ClickDimensions - придоби технологичната компания Eletype, която предлага решения за интелигентен мониторинг и сътрудничество в сферата на маркетинга. Това съобщи българската софтуерна компания „Тим ВИЖЪН“ България, която е партньор на ClickDimensions в България.

    Eletype е специализирана в разработването на приложения за мониторинг на протичането и резултатите от проведени маркетингови кампании в различни комуникационни канали. Софтуерните приложения на компанията проследяват представянето на уебсайтове и целеви страници, резултатите от рекламни кампании в търсачките, в социалните мрежи, имейл кампании и ред други. След това те изпращат информация към платформи като Microsoft Teams или Slack. По този начин те подпомагат оптимизирането на кампаниите, съвместната работа и бързото превръщане на събраните данни в действия.

    Според Майк Дикерсън, главен изпълнителен директор на ClickDimensions, придобиването ще позволи на компанията да осигури на потребителите си още по-мощни инструменти за унифициране дейността на търговските и маркетинговите екипи. Освен това тя ще спомогне за по-ефективното ангажиране на потребителите и реализиране на повече успешни продажби, особено в текущата изцяло дигиталната среда, наложена от пандемията от Covid-19.

    ClickDimensions е решение за автоматизация на маркетинговата дейност, създадено изцяло за потребителите на CRM системата Microsoft Dynamics 365 и функциониращо като неразделна част от нея. То дава на компаниите мощни маркетингови инструменти и им позволява да се възползват от пълния потенциал на своето CRM решение, за да реализират прецизно таргетирани маркетингови кампании. Разширените възможности на ClickDimensions след придобиването допълнително ще улеснят проследяването на промени, отклонения и резултати в протичащите маркетингови кампании, ще повишат гъвкавостта и ще съкратят времето за реакция.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 9 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 10 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 11 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 14 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ