четвъртък, 29 юли 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1566 прочитания

    За година Commerzbank вече има 150 служители в София

    В момента технологичният център на германската банка търси още над 150 ИТ специалисти
    06 юли 2021, 11:51 a+ a- a

    Технологичен център Комерцбанк София - българското технологично подразделение на германската банка, отбелязва първата си година в България. В този период ИТ експертите в София се включиха в процеса по дигитализация на цялостната банкова структура на Комерцбанк, така че институция с над 150-годишна история да се превърне в модерна дигитална компания. Този процес стартира няколко години по-рано, когато Комерцбанк започва да реорганизира дейността си в клъстери.

    Задачата на екипа на компанията в България е да разработва и управлява приложенията, чрез които ще се обслужват 11 милиона частни клиенти и малки бизнеси, както и 30 000 групи от корпоративни клиенти в Германия.

    „Откриването на офиса в България е част от дългосрочната стратегия на Комерцбанк за дигитализация и преобразуване на банковите ѝ операции в цял свят. Промените и настъпилата криза вследствие на пандемията от COVID-19 не спират този процес. Напротив, те показват, че решението ни да се насочим към дигитализация е било напълно правилно. Вярваме, че сме направили правилния избор да обособим технологичен център в България, тъй като тук намираме, както благоприятна бизнес среда, така и висококвалифицирани специалисти, които да се заемат с много отговорната задача да „рестартират“ една международна банка“, посочи Маркус Крьогер, управител на Технологичен център Комерцбанк София.

    Новият офис на компанията в Бизнес парк София обхваща площ от 3515 кв.м. и е разположен на два етажа. Той ще приеме разрастващия се екип на технологичния център.

    „За една година над 150 експерти от различни националности (България, Италия, Турция, Молдова, Северна Македония, Куба) ни се довериха, от които 30% жени. Разпределени са в 20 технологични отдела. В момента отворените позиции са над 150. Търсим хора с различни профили – например Java и React, но също така и ABAP, Murex, webMethods и др. За нас e важно не само екипът да се разраства, но най-вече да създадем среда, в която нашите колеги да обменят опит, идеи и знания, както и да надграждат професионалните си компетенции.”, допълни Илияна Търнина, директор „Човешки ресурси“, Технологичен център Комерцбанк София.

    Технологичен център Комерцбанк София беше основано през юни 2020. Неговата цел е разработването и управлението на приложения, които ще позволят цялостната дигитализация на бизнес процесите. Фокусът на екипа са модерни ИТ решения, инструменти и гъвкави работни методи, чрез които да се подобрят съществуващите системи и да се създадат нови приложения.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Извънредната епидемична обстановка се удължава до 31 август 2021 г.
    Новите случаи в глобален мащаб се увеличават с 12% за седмица, по данни на СЗО
    преди 15 часа
    ЕК подписва договор за закупуване на лекарство срещу Covid-19
    Sotrovimab може да се използва за лечение на пациенти с леки симптоми на коронавирус, които не се нуждаят от допълнителен кислород, но които са с висок риск от тежко боледуване
    преди 16 часа
    Goldman Sachs създава фонд за финансиране на децентрализиране на финансите и блокчейн
    Данни на банката показват, че 60% от супер богатите фамилии притежават или инвестират в крипто
    преди 16 часа
    преди 17 часа
    Wizz Air очаква почти пълно възстановяване на пътникопотока през юли и август
    Търсенето се увеличава заради летните почивки, облекчаване на мерките във Великобритания би помогнало допълнително