Партньорите по сделката искат да намалят сложността на използването на стотици различни, базирани в облак, приложения, които са част от работните места
Производителят на бизнес софтуер Salesforce.com приключи покупката на Slack Technologies Inc на стойност $27,7 милиарда, масиран залог, че приложението за работното място на Slack ще стане популярно за сътрудничество в рамките на и между компании, отбелязва „Ройтерс“.
Американските антитръстови регулатори разрешиха сделката тази седмица, като позволиха създаването на по-силен претендент от Microsoft Corp, най-големият доставчик на софтуер за работното място, чието приложение Teams се конкурира със Slack за господство на пазара, отбелязва агенцията.
Партньорите по сливането се надяват, че сделката ще засили усилията за свързване на техните съвместни клиенти за по-лесно постигане на общи бизнес сделки, заявиха в интервю в сряда президентът на Salesforce Брет Тейлър и изпълнителният директор на Slack Стюарт Бътърфийлд.
Те също така искат да намалят сложността на използването на стотици различни, базирани в облак, приложения, които са част от работните места. Например може да се създаде Slack „канал“, който да замести всички имейли, телефонни обаждания и видеоконференции, които иначе биха могли да възникнат между екип по продажбите, сключващ сделка с екип за обществени поръчки в друга компания. Хиляди приложения работят със Slack, така че документи от платформи на трети страни като Google Drive могат да бъдат подписвани в канала с услуги като DocuSign Inc, каза Тейлър.
„Направихме необходимата проверка за придобиването на Slack в Slack“, отбеляза Тейлър.
„Пошегувах се, че има най-високо платените часове от всички канали, заради всички адвокати и инвестиционните банки“, каза той, но „това наистина беше трансформиращо преживяване“.
Докато анализаторите разглеждат Teams като най-големия съперник на Slack, Бътърфийлд заяви, че Slack ще продължи да се интегрира с приложението на Microsoft в съответствие с целта си да улесни служителите да си вършат работата.
„Това, което клиентите искат, е оперативна съвместимост. Те не искат да правят труден избор“, каза Бътърфийлд. „Ще се интегрираме с всички - разбира се, Microsoft и Salesforce, но също и ServiceNow и Workday, и повече или по-малко всеки, за когото се сетите.“