четвъртък, 27 януари 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1296 прочитания

    109-ият магазин Lidl отвори врати в София

    Обектът е построен на мястото на някогашната Къпалня „Чайка“ на бул. „Тодор Александров“ в ж.к. Разсадника
    29 ноември 2021, 13:19 a+ a- a

    Лидл България откри 109-ия магазин на веригата в страната. Обектът се намира в град София, бул. „Тодор Александров“ 173, и е построен върху емблематично място за квартала – някогашната Къпалня „Чайка“. Това е 32-ият Lidl в София и 4-тият магазин на две нива в страната, проектиран специално, за да отговори на нуждите на потребителите в гъсто населени градски райони. Новият магазин разполага с просторна търговска зала с размер 1571 кв. м и паркинг със 127 места, благодарение на които клиентите ще могат по-лесно и бързо да пазаруват необходимото за дома, трапезата и домакинството и по този начин да пестят време и усилия.

    Парцелът, на който е разположен новият магазин, е с лице към три улици в ж.к. Разсадника – бул. „Тодор Александров“, ул. „Хисаря“ и ул. „Найчо Цанов“. Това разположение позволява лесен достъп до търговския обект както за автомобили, така и за пешеходци. Входът за клиенти се намира на първо ниво на магазина, заедно с покрит паркинг и технически помещения. От входното преддверие всички посетители имат достъп до търговската зала на второ ниво, посредством два травелатора и асансьор, разположени в непосредствена близост до входа, което прави магазина напълно достъпен за хора със затруднено придвижване.

    При изграждането на всеки един от своите обекти Лидл България има ангажимент и към облагородяване на околната инфраструктура и района. За новия си магазин в ж.к. Разсадника компанията възстанови тротоарните зони към ул. „Найчо Цанов“ и ул. „Хисаря“ и засади нови дървета в близост, грижата за които ще поеме и занапред.

    За първите клиенти на новооткрития магазин Лидл България е подготвила много изненади. Веригата ще зарадва стотици посетители със специални подаръци още през първия ден от отварянето на обекта и ще продължи с атрактивни отстъпки за всички пазаруващи през първите седмици след откриването. Всеки клиент, който пазарува за минимум 25 лв. в периода 29.11-05.12.2021 г., ще получи талон за еднократна отстъпка от 50% за избрани артикули Родна стряха. А пазарувалите за минимум 25 лв. през седмицата 06-12.12.2021 г., ще получат талон за еднократна отстъпка от 50% за избрани пици на марката Trattoria Alfredo. 

    През цялата 2021 г. компанията продължава устойчивото разрастване на търговската си мрежа. Чрез новите удобни локации веригата цели да осигури на своите клиенти още повече възможности за пазаруване от внимателно подбран асортимент и характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена и да се затвърди като любим избор на своите клиенти както за ежедневното, така и за седмичното семейно пазаруване.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Над 160 електронни услуги са достъпни в обновения портал на НАП
    Приходната агенцията е лидер сред е-администрациите
    преди 15 часа
    PwC: Здравните и кибер рисковете са сред основните притеснения на бизнес лидерите по света
    3/4 от изпълнителните директори очакват по-стабилна глобална икономика през 2022, показва глобално проучване на консултанската компания
    преди 16 часа
    Онлайн продажбите и интернет потреблението у нас отчитат стабилен ръст през 2021 г.
    Секторът има потенциал за нов растеж, тъй като все още едва 52% от фирмите в България имат уебсайт, а 11,8% продават онлайн
    преди 17 часа
    Нови противоепидемични мерки в София
    Те влизат в сила от 27 януари
    преди 17 часа