вторник, 21 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    968 прочитания

    IBM увеличава инвестициите си в Централна и Източна Европа

    Банка ДСК е сред първите клиенти, които успешно си сътрудничат с Client Engineering екипа на IBM в ЦИЕ
    31 януари 2022, 14:14 a+ a- a

    IBM обяви днес разширяването на своя Client Engineering екип в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), насочен към клиенти и бизнес партньори. Подразделението, базирано в Прага, Варшава и Москва, насърчава иновациите в региона, като предоставя подобрено обслужване на клиентите, фокусирано върху съвместното създаване, техническото съвършенство и бързината. IBM Client Engineering обединява екипи от дизайнери, технически разработчици, архитекти на решения, специалисти по данни, експерти по сигурността, DevOps специалисти и др. Те работят рамо до рамо с клиентите, за да въведат в действие технологиите и услугите на IBM, които разрешават бързо критични бизнес предизвикателства – и всичко това, още преди подписването на договора.

    В ЦИЕ сръбският технологичен стартъп Flamel.AI, в сътрудничество с екипа на IBM, само за седем седмици успя да създаде уеб приложение за ролеви настолни игри на базата на изкуствен интелект (ИИ). Изградено върху IBM Cloud с IBM Watson, то дава на геймърите по-вълнуващо преживяване с повече игрово време и до 75 % по-малко предварителна подготовка.

    В България банка ДСК, част от OTP Group, наскоро си сътрудничи с Client Engineering екипа в ЦИЕ за изграждането на минимален жизнеспособен продукт ( MVP), използван за разширяване на интеграционния слой на ДСК. Над 20 експерти от банката и IBM работиха съвместно, използвайки Agile и DevOps практики, за да създадат съвместно софтуерен код и архитектура, които банка ДСК можеше да внедри веднага след завършването на продукта.

    "Чрез минималния жизнеспособен продукта, който успешно създадохме заедно с екипа на IBM Client Engineering, повишихме бизнес ефективността на процеса на оценяване. Това ни позволи да оценим бързо резултатите от инициативата, както от бизнес, така и от техническа гледна точка.", каза Георги Йотов, началник на управление „Разработка и тестове на банкови приложения и системи“ в банка ДСК. Решението се основава на Confluent Platform за IBM Cloud Pak for Integration, инсталирана на Red Hat OpenShift заедно с IBM InfoSphere Change Data Capture (CDC).

    Други примери за успешно изпълнени ангажименти на клиенти, ръководени от Client Engineering са: • Пълно трансформиране на процеса по одобрение за застраховка "Живот" с помощта на изкуствен интелект в рамките на 4 седмици; • Клиент, който допреди това не е ползвал облачни услуги и автоматизация, за 3 седмици преминава към напълно променена инфраструктура и управление на приложенията, като използва Red Hat OpenShift в IBM Cloud; • При клиент от публичния сектор със строги изисквания за управлението на данни, технологията на IBM помага за извършването на анализи на информация 8 пъти по-бързо на два пъти по-ниска цена при гарантирането на защитена среда без копиране или преместване на данните.

    "IBM Client Engineering е уникалната рамка в системата на IBM за създаването на бързи и мащабни иновации и поставянето им в центъра на предприятието. Те създават предпоставки за постигане на резултати по-бързо, отколкото иначе би било възможно. Основната цел е да осигурим бизнес стойност за нашите клиенти, като им помогнем да внедрят интелект в работните си процеси.", казва Волфганг Уендт, генерален мениджър на IBM за Централна и Източна Европа.

    COVID-19 промени целия пейзаж, в който работят организациите по света. Клиентите и служителите останаха вкъщи, веригите за доставки бяха нарушени и цели индустрии бяха засегнати. За да оцелеят и да станат по-силни, компаниите трябваше да преоткрият съществуващите си бизнес модели, да ускорят цифровизацията и употребата на технологиите като изкуствения интелект и хибридния облак и да дадат приоритет на сигурността.

    “Клиентите ни се намират в свят на огромна несигурност, когато няма яснота как да инвестират парите си и каква възвръщаемост могат да очакват. Те се опитват да открият начин да се развиват и да излязат от ситуацията на COVID-19 като променена организация. Търсят възможности за точно този тип цялостна трансформация от край до край, в която IBM е специалист", обяснява Мартин Швик, технически директор на IBM за Централна и Източна Европа и IBM Client Engineering Leader.

    IBM Client Engineering отбеляза забележителен ръст по време на пандемията – от почти 300 проекта през 2020 до над 2500 през 2021. Големият ръст идва от необходимостта предприятията да се свържат виртуално, да вземат по-бързо решения при бизнес пътуванията си, да реагират бързо на промените в средата и да се фокусират върху резултатите.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 минути
    преди 1 час
    myPOS разширява екипа си със 130 нови служители в България
    Финтех платформата придобива френска компания за касов софруер
    преди 5 часа
    Над 18 000 гръцки компании работят в България
    Гръцките инвестиции у нас надхвърлят 3,5 млрд. евро
    преди 21 часа
    Министерството на финансите пласира нов дълг от 300 млн. лева
    Заемът е под формата на 3-годишни държавни ценни книжа
    преди 1 ден
    Eleven Ventures с инвестиция от 650 хил. евро в чешки стартъп
    Мисията на OUTFINDO е да промени начина, по който пазаруваме онлайн
    преди 1 ден
    Китай отчете 5% икономически ръст за 2024 г.
    Страната изпълни прогнозата, която си беше поставила