Schwarz групата, част от която са двете компании, с мащабно дарение в помощ на пострадалите
В рубриката „Каузите на компаниите в България“ ще представяме различни актуални инициативи, които са пример за отговорно поведение на бизнеса в България. Благотворителни кампании, дарения, дейности в сферата на корпоративната социална отговорност (КСО), примери за екологично, социално и отговорно управление (ESG), доброволчество, подкрепа, хуманитарна помощ и др.
Kaufland и Lidl даряват стоки на стойност €10 млн. за хората, пострадали в конфликта в Украйна. Двете компании са част от групата Schwarz. Ето какво съобщиха от групата:
„Schwarz групата е разтърсена от събитията в Украйна. Като една от водещите търговски компании за нас е особено важно да действаме отговорно в такъв труден момент. Бързата и ефективна помощ в момента е основен приоритет. Ето защо от началото на кризата Schwarz групата, със своите дружества за търговия на дребно Kaufland и Lidl, работи с различни организации за помощ на място и вече е предоставила парични и материални дарения на стойност 3 милиона евро. Тази помощ сега се увеличава на 10 милиона евро – за трайни хранителни продукти, домашен текстил, продукти за хигиена и други спешно необходими продукти, за да допринесе възможно най-бързо за снабдяване с най-необходимото на бежанците в районите близо до границата с Украйна.“