четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    13580 прочитания

    TELUS International влиза в България чрез CallPoint New Europe

    Сътрудничеството между двете компании е доказателство за перспективата на аутсорсинг сектора в България, коментира министърът на икономиката Делян Добрев
    25 септември 2012, 10:51 a+ a- a

    Сътрудничеството между двете компании е доказателство за перспективата на аутсорсинг сектора в България, коментира министърът на икономиката Делян Добрев

    TELUS International, водеща международна компания за аутсорсинг на бизнес процеси с над 15 000 служители, започва съвместна работа с  CallPoint New Europe, където в момента работят над 1000 души в България и Румъния.  Като резултат от сътрудничеството TELUS International планира да инвестира в българската икономика чрез подпомагане развитието на бизнеса, създаването на повече възможности за работа, и разширяване на своя световно признат подход на Корпоративна Социална Отговорност (CSR).

    „Успехът на CallPoint New Europe е доказателство за перспективата на аутсорсинг сектора в България. Сигурен съм, че стратегическото партньорство на компанията с една от най-големите фирми в света в сферата на аутсорсинг на бизнес процеси ще осигури плануваното увеличение на служителите с около 300 процента, както и на разширяването на дейността й в още градове на България. Откровено мога да заявя, че това ще е полезно за икономиката на страната”, коментира министърът на икономиката, енергетиката и туризма Делян Добрев след като бе оповестено партньорството.

    „Заедно с CallPoint New Europe, сега част от семейството на TELUS International, ние увеличаваме  своя обхват на дейност, като разширяваме работата на своите контактни центрове на два важни европейски пазара за доставка на услуги. Допълнителен принос от страна на CallPoint New Europe е възможността да предоставяме на своите настоящи и бъдещи клиенти достъп до талантливи служители в контактни центрове, които говорят повече от двадесет и осем езика”, сподели Джефри Пюрит, президент на TELUS International.

    CallPoint New Europe ще засили присъствието си на европейския пазар и ще обогати портфолиото си от услуги. „Благодарение на това сътрудничество CallPoint New Europe вече има подкрепа от TELUS, водеща канадска телекомуникационна компания с приходи от 10.6 милиарда канадски долара (8.3 милиарда евро). Зад нас стоят също и TELUS International със своите световно утвърдени контактни центрове, аутсорсинг услуги за бизнеса и аутсорсинг услуги за информационните технологии. Чрез партньорството ние ще използваме и богатия опит, който има компанията в предоставянето на услуги на клиенти в много направления и дейности в страни като Северна Америка, Латинска Америка, Филипините и Обединеното Кралство”, каза Ксавие Марсенак, президент на ТELUS International Europe и главен изпълнителен директор на CallPoint New Europe.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 3 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 4 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 20 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 21 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 21 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място