събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1838 прочитания

    Българската Fashion Supply купи шивашко предприятие

    Компанията планира да инвестира до 400 хил. лв. в цеха и да разкрие 30 нови работни места
    27 юли 2022, 13:02 a+ a- a

    Снимка: Fashion Supply

    Fashion Supply даде старт на своята дългосрочна стратегия за растеж на бизнеса с разширяване на производствения си капацитет – в отговор на тенденцията за нарастващо търсене на по-малки серии облекла. Българският производител на мода купи шивашко предприятие в с. Дъбница, Гоце Делчев, като ще инвестира 400 хил. лв. в подобряването на инфраструктурата му и ще разкрие 30 нови работни места. 

    „Инвестицията е логична стъпка от нашата дългосрочна бизнес стратегия за производство на малки серии облекла в по-кратки срокове. Това е и естествен ход след очаквания ръст на поръчки от страна на нашите клиенти. Вече инвестирахме в подобряването на инфраструктурата в цеха, като той ще подкрепи и пускането на собствения ни бранд, коментира Димитър Стойков, собственик и главен изпълнителен директор на Fashion Supply. 

    Fashion Supply вече над 10 години успява успешно да се позиционира на международните пазари и да утвърди силни позиции в модния бранш в Нидерландия и Англия. Компанията работи за редица наложени европейски брандове като MS Mode, The Sting, Miss Etam, Terranova и други. Дружеството със стабилен растеж е в процес на разработването на собствен бранд и собствен онлайн магазин до края на годината. Така с разширен капацитет и свой бранд, компанията ще затвори кръга от производството, през доставките, до крайния потребител. Следващата стъпка от бизнес стратегията ще бъде продължение на линията за изцяло автоматизирано производство с инвестицията в машина за дигитален печат. 

    Тези стъпки бяха част от инвестиционния план на Fashion Supply при публичното предлагане на пазара за растеж на малки и средни предприятия BEAM, което премина без успех. 

    „Обясняваме си резултата с нетрадиционния за пазар ВЕАМ сектор, в който оперираме – а именно, модната индустрия. Очевидно това е повлияло на инвеститорите, въпреки нашите стабилни резултати и сигурна перспектива за растеж на европейския пазар. Вероятно нестабилната икономическа ситуация в Европа също има своето отражение. Това няма да попречи на нашите инвестиционни планове“, каза Димитър Стойков, който е и основател още на бутилиращата компания за изворна вода „Рилана“ и цеха за бутилиране на напитки в кенове Can Supply. 

    Придобиването на шивашка фабрика е само първата стъпка от бизнес стратегията на Fashion Supply за разрастване на производствения капацитет до 325 000 на месец през 2024-а година и 450 000 броя през 2025-а година. 

    В края на 2022 година предстои Fashion Supply да публикува финансовите си резултати и да затвърди прогнозите в инвестиционната си стратегия. Дружеството планира отново да направи опит за публично предлагане през следващата година. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 12 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 12 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 12 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 15 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години