вторник, 18 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2336 прочитания

    Пост-COVID офисът: Как работят хората в Expert Allies?

    При нас работата винаги е била 100% remote, а ходенето в офис е само когато човек има нужда да разнообрази, казва Мартин Дудинов, Съосновател и Управител на компанията
    27 септември 2022, 16:11 a+ a- a

    Мартин Дудинов, Съосновател и Управител на Expert Allies (Снимка: Expert Allies)

    Какви политики за работа прилагат в момента компаниите в България и какво се промени след края на извънредната епидемична обстановка? В новата рубриката „Пост-COVID офисът“ HR лидери и мениджъри във водещи компании от различни сектори в България разказват как е организирана работата в офисите и как се чувстват служителите в новата обстановка.

    Как работят хората в Expert Allies в момента, пред Economy.bg разказва Мартин Дудинов, Съосновател и Управител.

    Как е организирана работата в офисите Ви в момента?
    При нас работата винаги е била 100% remote, а ходенето в офис е само когато човек има нужда да разнообрази.

    Кои от мерките, които прилагахте по време на ковид, останаха трайна част от политиката за работа на компанията?
    Опцията за 100% remote, тя дава възможност на човек да седи при близките си и да не бъде контактен.

    Кои ковид политики отпаднаха, защото считате, че не са подходящи в новата среда?
    Нямаме политики, които да са отпаднали.

    Как се чувстват служителите в новата обстановка и как предпочитат да работят? Каква обратна връзка получавате?
    Нашите служители се чувстват много добре, защото могат да работят от която точка пожелаят, обратната връзка към нас е, че това много ги удовлетворява.

    Наложи ли се да редуцирате, или да увеличите офис площите си, да промените нещо в дизайна и обзавеждането?
    По-скоро не, защото нашият офис винаги е бил място, на което служителят може да разнообрази, а не място, на което е длъжен да присъства всеки ден.

    Как виждате функцията на офиса във Вашата компания в бъдеще?
    Както и до момента, нашите служители имат опцията 100% remote и винаги ще бъде така, а офисът е място, на което могат да отидат, когато решат.

    Промени ли се пакетът Ви от придобивки? 
    Ние постоянно надграждаме с пакетите ни от придобивки, за да сме конкурентни на пазара.

    Пред какви предизвикателства сте изправени в момента? 
    Основното ни предизвикателство в момента е да успеем да запазим растежа на компанията ни.

    Предвиждате ли някакви нови програми/политики/инициативи след края на пандемията?
    Ние постоянно се подобряваме и коригираме, за да сме конкурентни.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Expert Allies LTD в JOBS.bg 

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА ПОСТ-COVID ОФИСЪТ: 

    Как работят хората в HPE?
    Как работят хората в Tavex?
    Как работят хората във VMware?
    Как работят хората в MentorMate?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    МИР и ЕК сключиха Меморандум за сътрудничество в областта на зеления водород
    Чрез него ще се повиши участието на български предприятия и научни организации в конкурсите за финансиране на изследователски и демонстрационни проекти към Съвместното предприятие „Чист водород“
    преди 4 часа
    Възнагражденията на висшия мениджмънт в САЩ се увеличават рекордно
    Ръстът е 3 пъти по-голям от този при заплатите на служителите
    преди 5 часа
    Meta отложи плановете си да обучава своя AI с данни на европейски потребители
    Компанията имаше намерение да използва за целта постове в Instagram и Facebook
    преди 21 часа
    Стокообменът между България и Китай през 2023 г. е над $4 млрд.
    Българският износ отбелязва ръст от близо 33% спрямо 2022 г.
    преди 21 часа
    Стартира изграждане на център за високи технологии в ПГ „Хенри Форд“, София
    С 3,4 млн. лв. ще бъдат изградени 5 нови лаборатории и закупено оборудване за обучение с модерни технологии