петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2016 прочитания

    Монделийз Интернешънъл празнува 10-годишнина

    Компанията си поставя за цел да осигури 20% от приходите си от електронна търговия до 2030
    10 октомври 2022, 08:33 a+ a- a

    Монделийз Интернешънъл отбеляза своята 10-та годишнина навсякъде по света. Навлизайки във второто си десетилетие, компанията продължава да увеличава пазарното си присъствие в категориите „Шоколад“, „Бисквити“ и печените продукти.

    "Още с появата на Монделийз Интернешънъл през 2012 г, ние имаме много, с което да се гордеем“, споделя Дирк Ван де Пут, председател и главен изпълнителен директор. "Постигнахме устойчив растеж и добри финансови резултати, като същевременно непрекъснато въвеждахме различни иновации, за да изпреварим променящите се вкусове на потребителите, и се ориентирахме в динамичната външна среда. Докато признаваме този важен етап от младата история на компанията, нашите 80 000 талантливи "производители и пекари" по целия свят са още по-запалени да създават и произвеждат правилните продукти, за точния момент, произведени по устойчив начин.“

    Монделийз Интернешънъл представи обновената си стратегия за растеж. Отбелязването на годишнината на компанията затвърждава поетите ангажименти към четирите ѝ стратегически стълба:

    • Растеж: Ускоряване на растежа и фокусиране на портфолиото върху генерирането на 90% от приходите от шоколад и бисквити, включително печени закуски

    • Изпълнение: Инвестиране на повече от 1 милиард долара, за да се превърне в лидер в електронната търговия - с цел да осигури 20% от приходите от електронна търговия до 2030 г. - като същевременно развива бъдещите възможности за търговски растеж

    • Култура: Развитие на местния модел на работа на компанията, за да се дадат допълнителни възможности на служителите, да се насърчи културата на растеж и да се продължи изграждането на екип от подготвени и разнообразни таланти

    • Устойчивост: Постигане на положителна промяна в приоритетите на компанията, свързани с екологичните, социални и управленски цели - създаване на дългосрочна стойност както за бизнеса, така и за неговите заинтересовани страни.

     Основните моменти в историята на компанията, която стартира през 2012, включват:

    • Засилване на фокуса върху бързо развиващите се категории „Шоколад“ и „Бисквити“, чийто дял в приходите нараства от 59% през 2012 г. до почти 80% днес

    • Отделяне на бизнеса с кафе през 2015 г. с цел създаване на успешни съвместни предприятия, като същевременно увеличава фокуса върху основното си портфолио от продукти за похапване и създава допълнителна стойност за акционерите

    • многобройни стратегически, увеличаване на бизнеса придобивания, сред които: Чипита, Clif Bar & Company, Give & Go и Tate's Bake Shop, като добавят приблизително 2,3 милиарда долара приходи

    • Изграждане на глобално присъствие в 150 държави, като 75% от приходите се генерират извън САЩ, а 35% - от бързо развиващи се нови пазари, където компанията бележи стабилен ръст от 11,2% през последните три години

    • Инвестиране на 400 милиона долара в Cocoa Life (Какао лайф) - програмата на компанията, предназначена да прави добива на какао по един по-устойчив начин, като същевременно помага за справяне с първопричините за сложните предизвикателства, пред които са изправени общностите, отглеждащи какао. Чрез фондация „Монделийз Интернешънъл“ от 2012 г. насам са предоставени на организации повече от 50 милиона долара, фокусирани върху здравословния начин на живот на общностите в каковите ферми

    • Постигане на напредък по отношение на целите за устойчивост на компанията за 2025.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 минути
    Окончателно: Либерализацията на пазара на ток за бита беше отложена с 1 година
    НС прие на второ четене промени в Закона за енергетиката
    преди 1 час
    Спад в броя на сделките с имоти у нас
    Средните цени на жилищата задържат нивата си през първото тримесечие на 2024, отчитат от Arco Real Estate
    преди 18 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 19 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 1 ден
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение