четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5525 прочитания

    1:0 за Google срещу печатните медии

    За първи път търсачката изпревари по рекламни приходи печатните медии в САЩ
    14 ноември 2012, 11:34 a+ a- a

    Битката за реклама между традиционните и онлайн медиите навлезе в нова фаза. За първи път в историята Google изпревари по рекламни приходи печатните медии в САЩ. Това става ясно от изследване на германското издание Statista, работещо в сътрудничество с информационната агенция DowJones.

    Данните за първото полугодие на 2012 сочат, че Google е заработила от реклама 20.8 милиарда долара. За сравнение през този период общите приходи от реклама на всички американски вестници и списания достигат 19.2 милиарда долара.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     „Google е компания, основана преди 14 години, и прави повече пари от реклама от индустрия, която съществува от над 100 години”, отбелязват от Statista.

    Все пак експертите на Statista подчертават, че сравнението може да не е съвсем коректно, тъй като Google, макар и американска компания, продава реклама по цял свят, което не е валидно за всички печатни издания в САЩ.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 минути
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 53 минути
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 17 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 17 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 18 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 18 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата