вторник, 19 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1866 прочитания

    УниКредит Булбанк отвори първия си напълно безкасов филиал в София

    Банката стартира нов модел на безкасово обслужване заради трайната промяна в поведението на клиентите
    26 май 2023, 16:17 a+ a- a

    Снимки: УниКредит Булбанк

    УниКредит Булбанк отвори първия си напълно безкасов филиал в София. Новата локация на банката в кв. „Красно село“ е проектирана и осъществена по нов модел на работа. Иновативният формат е създаден в съответствие с трайните промени в поведението на клиентите, чиито посещения в банката все по-често са мотивирани от нужда от консултации или закупуване на банкови продукти и услуги, а касовите трансакции се осъществяват на банкомати, в модерните 24/7 зони за самообслужване. До края на годината банката ще въведе модела в още 10 точки на присъствие в страната. 

    Стартирането на иновативните безкасови офиси на банката е в отговор на отчетените тенденции от екипа на финансовата организация при потребителското поведение през последните 10 години. Данните на УниКредит Булбанк сочат драстично намаляване на операциите на каса с 64%, като според системата за управление на опашки броят на билетите за консултация във филиалите са се удвоили за сметка на билетите за каса, а именно 42% през 2022 г. в сравнение с 24% през 2013 г. Същевременно, след изграждането на зони за самообслужване в немалка част от офисите на банката с достъп 24/7, се наблюдава драстично увеличение на операциите на банкомати със 150%, а касовите обеми са нараснали 7 пъти. 

    „Създаване на безкасови офиси на банката предоставя гъвкави и иновативни решения за обслужване и подобрява клиентското преживяване. Същевременно служителите във филиалите показват стабилен тренд на увеличение на продуктивност и ефективност, като замерването на дневната активност показва, че 60% от времето е насочено към консултации и следпродажбено обслужване спрямо ангажираността в касово и оперативно обслужване. Щастливи сме, че новите безкасови филиали ни дават възможност да променим съотношението между позициите в екипа като служителите с касови задължения получават възможност да се пренасочат към продажбена дейност и да се чувстват по-удовлетворени от своята работа“, коментира Екатерина Кирилова, директор Клонова мрежа в УниКредит Булбанк. 

    С въвеждането на безкасовия модел на обслужване във филиали в страната, УниКредит Булбанк прави категорична стъпка в дигиталната трансформация на банковото обслужване и подобряване на клиентското преживяване и удовлетвореност. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 38 минути
    Siemens и Nvidia разширяват сътрудничеството си в сферата на генеративния AI
    Нов продукт съчетава Siemens Xcelerator с Nvidia Omniverse Cloud API
    преди 3 часа
    Анна Панчева е новото лице на направление „Човешки ресурси“ в Kaufland България
    Нейният фокус са привличането на таланти и работодателска марка
    преди 4 часа
    Оптимистични данни от Китай в началото на годината
    Индустриалното производство и търговията с по-голям от очаквания ръст през януари и февруари
    преди 5 часа
    3 компании инвестират близо 18 млн. лв. в София и Омуртаг
    От юни 2023 г. Са издадени сертификати за инвестиции в размер на 510 млн. лв., които ще разкрият над 2000 нови работни места
    преди 22 часа
    Apple води преговори за вграждане на Gemini на Google в iPhone
    Компанията е водила преговори и с OpenAI
    преди 23 часа
    Китайски доставчик на части за Tesla ще строи завод у нас
    Плановете са да бъдат разкрити до 200 работни места край Пловдив