понеделник, 29 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    491 прочитания

    YouGov придобива CPS GfK

    Сделката се оценява на €315 млн. и надгражда дългосрочната стратегия на купувача за растеж
    09 януари 2024, 13:42 a+ a- a

    Стив Хач, главен изпълнителен директор на YouGov, и Стефан Хереманс, президент на CPS GfK (Снимки: YouGov)

    YouGov, пазарен лидер в областта на потребителските мнения, мотивации, желания и медийни навици, придоби дейността на Консюмър Пенъл Сървисез на GfK SE (CPS GfK), утвърден лидер в областта на данните за покупките на домакинствата в Европа. Сделката надгражда дългосрочната стратегия на YouGov за растеж и увеличава присъствието ѝ в сектора на бързо-оборотните стоки.

    Придобиването обединява на едно място новия стандарт в областта на данните за поведението и нагласите. Комбинираното предлагане означава, че клиентите на YouGov и CPS GfK ще могат да разбират всяка стъпка от процеса на пазаруване на купувачите – от това какво и къде купуват до това защо и как правят покупките си. 

    Сделката разширява предлагането на YouGov в европейските сектори на бързо-оборотните стоки и търговията на дребно. CPS GfK обединява панели от 16 европейски държави, които предоставят данни от над 100 000 домакинства и 18 милиона процеса на пазаруване. YouGov ще предостави на съществуващите 1100 клиенти на CPS GfK достъп до постоянно растящ и постоянно актуализиран източник на информация за потребителите, както и до винаги актуални проучвания на аудиторията от 26 милиона регистрирани членове на панела на 55 пазара.

    Инвестициите на YouGov във внимателно планирана и обмислена програма за интеграция ще осигурят безпроблемен преход за клиентите и колегите на CPS GfK и ще позволят на двете компании да се възползват от силните си страни още от първия ден. Сделката се оценява на обща покупна цена от €315 млн. и ускорява дългосрочната стратегия на YouGov за продължаване на инвестирането в технологии, продукти и платформи, като същевременно разширява своите собствени панели и извършва придобивания, които увеличават географските ѝ възможности и възможностите за събиране на данни.

    Стив Хач, главен изпълнителен директор на YouGov: „Това е вълнуващ момент, защото приветстваме CPS GfK и нейния екип от експерти в YouGov. Това е важна стъпка в мисията ни да дадем възможност на хората да изразят своето мнение и да помогнем на организации от всякакъв тип да вземат по-добри решения. Заедно ние определяме бъдещето на пазарните проучвания.
    YouGov и CPS GfK надграждат и допълват силните си страни, а това придобиване решава значително предизвикателство в индустрията. Обединявайки 60-годишния опит на CPS GfK в предоставянето на най-качествените поведенчески данни и водещите на пазара данни за нагласите на YouGov на едно място, нашите клиенти могат да разберат напълно какво мисли, иска и купува светът.
    Заедно ще инвестираме и ще надграждаме съвместните си възможности, което ще ни позволи да реализираме визията си да се превърнем във водещ доставчик на данни за купувачите, маркетинга и общественото мнение. С решенията за свързани данни, експертните прозрения и водещите пазарни анализи, тази несравнима комбинация означава, че ще създадем повече стойност за нашите клиенти и партньори от всякога.“

    Стефан Хереманс, президент на CPS GfK: „Придобиването на CPS GfK от YouGov е повратна точка за CPS GfK, нашите клиенти и секторите на бързо-оборотните стоки и търговията на дребно в цяла Европа. Заедно CPS GfK и YouGov ще дадат възможност на клиентите да разберат всяка стъпка от процеса на пазаруване на купувачите – от това какво и къде купуват до това защо и как правят покупките си – в рекламата, местоположението и медиите.
    Повече от 60 години CPS GfK предоставя на клиентите си информация за това какво купуват потребителите и защо го купуват. С присъединяването ни към семейството на YouGov, нашите клиенти могат да очакват същото качество на данните, на което винаги са се радвали. Но сме развълнувани, че ще задълбочим още повече взаимоотношенията им с нас чрез изключителните данни на YouGov за мненията, мотивацията, желанията и медийните навици на потребителите.
    CPS GfK и YouGov имат много общи черти – включително висококачествените ни панели, чрез които милиони хора споделят данните си с нас всеки час и всеки ден, както и водещите в индустрията данни, които осигуряват на клиентите сигурност. Очакваме с нетърпение да инвестираме в нашите платформи, продукти и участници в панелите, за да предоставим на клиентите си най-изчерпателния поглед върху процеса на пазаруване на потребителите в региона. Вълнуваме се от тази нова глава в дългата ни история, която създава повече стойност за хората и бизнеса по целия свят.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    26 април 2024, 14:45
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    26 април 2024, 14:34
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    26 април 2024, 14:14
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    26 април 2024, 13:50
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години