сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2557 прочитания

    Глобалната компания Redis избра България за свой развоен център

    Създателят на бази данни с отворен код в паметта обяви амбициозни планове за развитие в страната ни, открива 75 работни места
    09 януари 2024, 14:01 a+ a- a

    Снимка: Redis

    Глобалният създател на бази данни с отворен код в паметта Redis избра България пред други 5 страни за своя следващ център за научноизследователска и развойна дейност, съобщиха от компанията пред Economy.bg. Redis също така обяви, че открива 75 работни места, като броят им ще нараства. 

    Новият инженеринг център в България ще е ключов за бъдещето на компанията и свидетелства за плановете на Redis да се разраства и да развива глобалния обхват на дейността си, като се възползва от достъпа до таланти в нашия регион. 

    Решението за откриване на инженерен офис в България е продиктувано от стратегията на компанията да утвърди София като главен инженерен център извън Израел. Вицепрезидентът на компанията Ричард Хари споделя: „Работил съм с изключително талантливи български инженерни екипи по-рано в кариерата си и съм убеден, че ще успеем да намерим нивото на талант, необходимо за следващия етап от растежа ни като компанията. София се оказа категоричният ни избор заради наличието на изключителни таланти, членството в Европейския съюз и не на последно място заради самата столица като град.“ 

    Редис вече назначи директор за България Иван Атанасов, доказан професионалист с богат опит на висши ръководни позиции, включително като ръководител на развойния център на Uber в София и инженерен мениджър в SAP. На него е поверена задачата да изгради и ръководи екипа на Redis в България и да попълни бързо нужните позиции.  

    Redis е припознавана като най-предпочитаната база данни от софтуерните инженери за последните пет поредни години. Тя играе ключова роля в предоставянето на услуги за бизнеса в реално време бизнеса, която е решаващо за конкурентоспособността в днешната все по-цифрова среда. Техните възможности за достъп до данни в реално време се използват за подобряване на производителността на приложенията, особено в случаите, когато бързият достъп до данни е от решаващо значение, като например при електронна търговия, игри, финансови приложения и др. С над 1 милион инсталации на продукта с отворен код и повече от 6 милиона ежедневни стартирания в Docker среда, Redis е ключов играч сред базите данни с ключ–стойност в паметта, кешове и брокери на съобщения.

    Redis достигна статут на компания Кентавър през август 2020 година, като полуичи финасиране серия F и събра 347 милиона долара на серия G от финансирането си през април 2021 г. Така наречените „кентаври“ са еднорози (стартиращи компании с пазарна оцнка над 1 милиард долара), но и със  100 милиона долара годишни повтарящи се приходи, което е критерий за стабилност. Сред клиентите на Redis, които надхвърлят 10 000 броя , са компании като BNP Paribas Personal Finance, British Airways, Visa, Netflix, Apple, Google, MasterCard, Dell, Microsoft, FedEx, Flowdesk, iFood, MGM  Resorts International, Playdemic, TELUS, Tiffany & Co, и Ulta Beauty.

    95% от служителите на Redis биха препоръчали работата в компанията на свой на приятел според отзивите в платформата за оценка на работодатели Glassdoor. Служителите също така оценяват Redis с 4,3 от 5 точки за баланс между работа и личен живот, 4,3 за култура и ценности и 4,3 за възможности за кариера.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 20 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 20 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 22 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 24 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 2 дни
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант