събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    471 прочитания

    „Болерон“ планира да набере 4 млн. евро през БФБ

    Компанията, която дигитализира застраховането в България, ще използва средствата за експанзия в Румъния и Гърция
    02 февруари 2024, 09:19 a+ a- a

    Българският застрахователен брокер и софтуерна платформа Болерон ще осъществи първично публично предлагане (IPO) на Българската фондова борса на 15 февруари. IPO-то ще се проведе на пазара за растеж на малки и средни предприятия BEAM, а целта на екипа е да набере през борсата 4 млн. евро.

    Компанията, която дигитализира застраховането в България, планира да използва набраните средства, за да навлезе на пазарите в Румъния и Гърция. Целта е това да се случи чрез партньорства с местни телекоми още преди края на 2024 година. Това ще й даде достъп до над 36 милиона души, от които близо 16 милиона са икономически активните потенциални клиенти на застрахователни услуги. B cвeтoвeн мaщaб пoдoбни плaтфopми има в CAЩ, Kитaй, Гepмaния и Beлиĸoбpитaния, нo в Изтoчнa Eвpoпa българското дружество нямa ĸoнĸypeнция oт тexнoлoгичнa глeднa тoчĸa.

    Болерон е създадена през 2019 г. с ясната цел да създаде софтуерен продукт, чрез който да свърже застрахователи и клиенти и да направи застраховането достъпно, бързо и удобно онлайн и през мобилен телефон. Към момента платформата предлага 30 застрахователни продукта на 11 компании, включително "Автокаско", "Гражданска отговорност", "Пътуване в чужбина", "Планинска застраховка", "Застраховка имущество", "Екстремни спортове", "Здравна застраховка", "Застраховка живот", както и фирмено застраховане.

    Плановете са през настоящата година компанията да удвои продажбите към крайни клиенти през собствения брокер Boleron.bg, както и да разшири своите продажби, чрез стратегически партньорства с телекоми и големи онлайн търговци. От края на 2023 г. в това направление Болерон вече има работещо партньорство с Виваком в България.

    „Целта ни е към 2030 г. да станем най-големия „маркетплейс“ за застраховки в Европейския съюз, реализирайки серия стратегически партньорства с телекоми и големи онлайн търговци“ - коментира Александър Цветков, съосновател и изпълнителен директор на Болерон. „За да се придвижим в тази посока преговаряме с румънски и гръцки телекоми, които да ползват платформата, като целта ни е да стартираме съвместна дейност в рамките на 2024 г., след което да продължим нашата експанзия в Източна и Западна Европа“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години