вторник, 03 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2037 прочитания

    Accenture придобива българската фирма за анализ на данни GemSeek

    Експертите от GemSeek ще станат първите служители на Accenture Song в България, заедно със служителите от Технологичния и Оперативния център, които в момента са над 1100
    20 февруари 2024, 16:04 a+ a- a

    Технологичната компания Аксенчър подписа споразумение за придобиването на GemSeek - водещ доставчик на услуги за анализиране на потребителското преживяване, който помага на бизнеса да разбира своите клиенти чрез изследвания, анализи и прогнозни модели, използващи AI (изкуствен интелект).

    Придобиването e първата инвестиция в България и поредна в световен мащаб от страна на Accenture Song – най-голямата технологична творческа група в света, която работи с данни и AI, за да помага на клиентите да разрастват бизнеса си и да отговарят на очакванията на потребителите.

    Основана през 2011 в България от местни експерти, GemSeek предлага услуги в областта на сложните анализи на големи масиви от данни, управлението на програми за клиентско преживяване и разработката на собствени технологични продукти в сферата. Компанията помага на бизнеси в различни индустрии - телекомуникации, здравеопазване, потребителски стоки и финансови услуги, да реализират пълния потенциал на своите програми за управление на потребителското изживяване, да развиват трайни взаимоотношения с клиентите си, както и да подобрят приходите и оперативната си ефективност.

    В световен мащаб 78% от бизнес лидерите смятат, че хората се променят по-бързо, отколкото те могат да променят компаниите, за които отговарят. От друга страна повече от половината от глобалните потребители искат бизнесът да реагира по-бързо на техните променящи се нужди. За да се преодолее това разминаване в очакванията е необходимо по-добро разбиране на потребителите. Прогнозира се, че глобалният пазар за анализ на клиентското преживяване ще нарасне от 9,5 милиарда долара през 2022 г. до 37 милиарда долара през 2032. Accenture Song и GemSeek се ангажират да помогнат на бизнесите да реализират тези възможности чрез по-добро разбиране на представата на клиента за една марка и създаване на потребителски ориентирани решения, базирани на данни.

    "Бързият темп на промяна, пред който е изправен светът, се усеща еднакво както от клиентите, така и от бизнеса", каза Макс Мориели, президент на Accenture Song за Европа, Близкия изток и Африка. "В GemSeek открихме екип от съмишленици, чиято основна цел е в унисон с нашата - да предоставим на компаниите решения за по-добро разбиране на нуждите на клиентите и да намерим нови начини за тяхното ангажиране, така че да продължат да развиват своя бизнес в тези динамични времена."

    "Развълнувани сме от възможността да се присъединим към Accenture и да предлагаме иновативни и печеливши решения на бизнеси, чийто основен фокус са клиентите", сподели Петко Тинчев, главен изпълнителен директор на GemSeek. "Широките ни познания в анализа на клиентското преживяване допълват богатия опит на Accenture в областта на данните и изкуствения интелект. Уверени сме, че  общата ни ангажираност ще ни даде повече възможности да предлагаме напълно интегрирано разбиране за потребителите и иновативни решения, носещи добавена стойност за бизнеса в световен мащаб.“

    Със седалище в София и над 170 служители, работещи на територията на България и Обединеното кралство, GemSeek ще стане част от Accenture Song, увеличавайки нейния потенциал и разширявайки портфолиото от предложения за клиенти в Европа, Близкия изток и Африка. При присъединяването си експертите от GemSeek ще станат първите служители на Accenture Song в България, заедно със служителите от Технологичния и Оперативния център, които в момента са над 1100.

    GemSeek е най-скорошното от поредица придобивания (включваща Work & Co, Rabbit's Tale, ConcentricLife, Fiftyfive5 и The Stable), които Accenture Song направи, за да увеличи възможностите за своите клиенти и да подкрепи глобалната стратегия на Accenture.

    Компанията планира инвестиция от 3 млрд. долара в изкуствен интелект, с цел подпомагане на организации от различни сфери да подобрят своята оперативна дейност на всяко едно ниво.

    Подробности за сделката не бяха оповестени.

    Завършването на придобиването е предмет на обичайните условия за приключване на такъв тип сделки.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Accenture Bulgaria EOOD в Jobs.bg

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на ДжемСийк Кънсълтинг в JOBS.bg тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 2 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 2 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 5 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 6 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 23 часа
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант