неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1759 прочитания

    Accenture придобива българската фирма за анализ на данни GemSeek

    Експертите от GemSeek ще станат първите служители на Accenture Song в България, заедно със служителите от Технологичния и Оперативния център, които в момента са над 1100
    20 февруари 2024, 16:04 a+ a- a

    Технологичната компания Аксенчър подписа споразумение за придобиването на GemSeek - водещ доставчик на услуги за анализиране на потребителското преживяване, който помага на бизнеса да разбира своите клиенти чрез изследвания, анализи и прогнозни модели, използващи AI (изкуствен интелект).

    Придобиването e първата инвестиция в България и поредна в световен мащаб от страна на Accenture Song – най-голямата технологична творческа група в света, която работи с данни и AI, за да помага на клиентите да разрастват бизнеса си и да отговарят на очакванията на потребителите.

    Основана през 2011 в България от местни експерти, GemSeek предлага услуги в областта на сложните анализи на големи масиви от данни, управлението на програми за клиентско преживяване и разработката на собствени технологични продукти в сферата. Компанията помага на бизнеси в различни индустрии - телекомуникации, здравеопазване, потребителски стоки и финансови услуги, да реализират пълния потенциал на своите програми за управление на потребителското изживяване, да развиват трайни взаимоотношения с клиентите си, както и да подобрят приходите и оперативната си ефективност.

    В световен мащаб 78% от бизнес лидерите смятат, че хората се променят по-бързо, отколкото те могат да променят компаниите, за които отговарят. От друга страна повече от половината от глобалните потребители искат бизнесът да реагира по-бързо на техните променящи се нужди. За да се преодолее това разминаване в очакванията е необходимо по-добро разбиране на потребителите. Прогнозира се, че глобалният пазар за анализ на клиентското преживяване ще нарасне от 9,5 милиарда долара през 2022 г. до 37 милиарда долара през 2032. Accenture Song и GemSeek се ангажират да помогнат на бизнесите да реализират тези възможности чрез по-добро разбиране на представата на клиента за една марка и създаване на потребителски ориентирани решения, базирани на данни.

    "Бързият темп на промяна, пред който е изправен светът, се усеща еднакво както от клиентите, така и от бизнеса", каза Макс Мориели, президент на Accenture Song за Европа, Близкия изток и Африка. "В GemSeek открихме екип от съмишленици, чиято основна цел е в унисон с нашата - да предоставим на компаниите решения за по-добро разбиране на нуждите на клиентите и да намерим нови начини за тяхното ангажиране, така че да продължат да развиват своя бизнес в тези динамични времена."

    "Развълнувани сме от възможността да се присъединим към Accenture и да предлагаме иновативни и печеливши решения на бизнеси, чийто основен фокус са клиентите", сподели Петко Тинчев, главен изпълнителен директор на GemSeek. "Широките ни познания в анализа на клиентското преживяване допълват богатия опит на Accenture в областта на данните и изкуствения интелект. Уверени сме, че  общата ни ангажираност ще ни даде повече възможности да предлагаме напълно интегрирано разбиране за потребителите и иновативни решения, носещи добавена стойност за бизнеса в световен мащаб.“

    Със седалище в София и над 170 служители, работещи на територията на България и Обединеното кралство, GemSeek ще стане част от Accenture Song, увеличавайки нейния потенциал и разширявайки портфолиото от предложения за клиенти в Европа, Близкия изток и Африка. При присъединяването си експертите от GemSeek ще станат първите служители на Accenture Song в България, заедно със служителите от Технологичния и Оперативния център, които в момента са над 1100.

    GemSeek е най-скорошното от поредица придобивания (включваща Work & Co, Rabbit's Tale, ConcentricLife, Fiftyfive5 и The Stable), които Accenture Song направи, за да увеличи възможностите за своите клиенти и да подкрепи глобалната стратегия на Accenture.

    Компанията планира инвестиция от 3 млрд. долара в изкуствен интелект, с цел подпомагане на организации от различни сфери да подобрят своята оперативна дейност на всяко едно ниво.

    Подробности за сделката не бяха оповестени.

    Завършването на придобиването е предмет на обичайните условия за приключване на такъв тип сделки.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Accenture Bulgaria EOOD в Jobs.bg

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на ДжемСийк Кънсълтинг в JOBS.bg тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    26 април 2024, 14:45
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    26 април 2024, 14:34
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    26 април 2024, 14:14
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    26 април 2024, 13:50
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години