сряда, 11 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    410 прочитания

    Amazon ще си сътрудничи с Pinterest и TikTok

    Потребителите ще могат да купуват директно от онлайн търговеца без да напускат платформите
    12 август 2024, 08:55 a+ a- a

    Снимка: Economy.bg

    Amazon не иска да прекъсва купувачите, използващи социалните медии. Всъщност би предпочел те да използват приложенията и да пазаруват едновременно, пише Quartrz.

    Гигантът за електронна търговия се обедини с TikTok и Pinterest, за да направи по-удобно за потребителите да пазаруват директно от приложенията на социалните медии, без да е необходимо да напускат платформите, ход, с който компанията се надява да увеличи приходите.

    Потребителите ще трябва да свържат акаунтите си в TikTok или Pinterest с акаунта си в Amazon и след като се синхронизират, ще могат да купуват конкретен артикул директно от Amazon, докато все още са в някое от приложенията за социални медии.

    Свързаните акаунти ще позволят на потребителите в САЩ да виждат „цени в реално време, допустимост на Prime, прогнози за доставка и подробности за продуктите“, каза говорител на Amazon пред Quartz в имейл.

    Ако потребителите искат да се откажат от технологичното пазаруване, те могат да прекратят връзката на акаунта си в Amazon в настройките на приложението TikTok.

    През юли Pinterest отчете печалба за второто тримесечие, в която подчерта, че броят на глобалните месечни активни потребители се е увеличил с 12% на годишна база до 522 милиона потребители.

    Бил Реди, главен изпълнителен директор на Pinterest, каза, че това отчасти се дължи на факта, че Pinterest печели пазарен дял с големи рекламодатели, като Amazon, първият партньор за реклами от трети страни.

    Последният ход на Amazon отразява нарастващата тенденция на пазаруване в приложението в САЩ и се основава на подобни партньорства, които вече има с Meta и Snap.

    Въпреки че TikTok описва сътрудничеството като предлагащо „безпроблемно и забавно пазаруване“, докато Pinterest разширява съществуващото партньорство с Amazon за поддръжка на инвентарни реклами, това все пак е смел и умен ход от страна на Amazon.

    През юли Amazon публикува рекордни стойности за своето събитие Prime Day, което надхвърли $14,2 млрд. по време на двудневния блиц.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 25 минути
    „Райсволф България“ стартира търговия на BEAM пазара на БФБ
    Компанията листна целия си капитал в размер на 8,4 млн. лв. и обмисля бъдещи IPO
    преди 1 час
    Хилтън София откри новия си панорамен етаж
    Последният, десети етаж предлага 11 премиум стаи, сред които президентски апартамент от най-висок клас
    преди 5 часа
    България сред страните с най-голям ръст на учителите под 30-годишна възраст
    Според доклад на ОИСР страната ни е и сред първите по ръст на средства за образование и заплати на учителите
    преди 7 часа
    „Алкомет“ инвестира 136 млн. лв. в Шумен
    Инвестиционният проект, ориентиран към нуждите на автомобилопроизводството и соларните панели, ще създаде 160 нови работни места
    преди 7 часа
    ЕС наложи глоби за над €15 млрд. на Apple и Google
    Apple дължи €13 млрд. данъци, а Google – €2,4 млрд. глоба за злоупотреба с господстващо положение