Реклами на търсачката ще се появяват на някои от порталите на Yahoo
Конкурентите Yahoo и Google са договорили рекламно партньорство, съобщава Businessweek, като цитира официално съобщение на блога на Yahoo.
В бъдеще реклами на Google ще се показват на някои от интернет страниците на Yahoo. „Като добавим Google към нашите глобални партньори за контекстна реклама, ние ще бъдем в състояние да разширим нашата мрежа, което означава, че рекламите ще бъдат още по-подходящи за нашите потребители”, отбелязва интернет концернът.
През 2008 Yahoo се опита да постигне подобно партньорство с Google. Тогава регулаторните власти в САЩ попречиха на сделката.
Двете компании отдавана се конкурират на пазара за онлайн реклама, отбелязва MarketWatch.
Миналата година топ мениджърът от Google Мариса Майер пое ръководството на Yahoo.