четвъртък, 27 януари 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    14041 прочитания

    Вижте кои компании спечелиха награди за отговорен бизнес за 2016

    Българският форум на бизнес лидерите връчи традиционните си отличия за 14-та поредна година
    15 март 2017, 13:55 a+ a- a

    За 14-та поредна година на официална церемония в „София Хотел Балкан“ Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Годишни награди за отговорен бизнес. Общо 84 проекта, реализирани през 2016 от 57 компании, участваха в националния конкурс. Целта на наградите е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес в областта на образованието, екологията, служителите и цялото общество, както и да мотивира останалите фирми да развиват активна социална политика.   

    Вижте видео с откриването на церемонията от Ираван Хира, председател на БФБЛ

    Вижте номинираните проекти и обявяването на печелившите компании в шестте категории на конкурса:     

    Инвеститор в обществото

    1-во място – „Мтел” с проекта „Приеми бъдещето”

    2-ро място – SAP с проекта „Знания за успех“

    3-то място – „Лидл България” с проекта „Зелена линия Витоша / Вело Витоша“

    Вижте номинираните проекти и връчването на наградите в категория „Инвеститор в обществото”

     

    Инвеститор в знанието

    1-во място – „Кока Кола ХБК България” с проекта „Заедно за по-добро българско

    образование” съвместно с фондация „Заедно в час”

    2-ро място – „УниКредит Булбанк” с националната програма "Финанси за

    нефинансисти"

    2-ро място – ЧЕЗ с проекта „Освети успеха си”

    3-то място – „Сименс” с националната стажантска инициатива „Оставаме в България

    2016”

    Вижте номинираните проекти и връчването на наградите в категория „Инвеститор в знанието”

     

    Най-добра социална политика на малко и средно предприятие

    1-во място – „Еврофутбол” с програма „Спортни таланти”

    2-ро място – „Балмед” с проекта „С поглед към диабета”

    3-то място – „Филип Морис” с инициативата „Забавно лято, грижовна есен”

    Вижте номинираните проекти и връчването на наградите в категория „Най-добра социална политика на малко и средно предприятие“


    Маркетинг, свързан с кауза

    1-во място – „Ейвън Козметикс България” с проекта „От любов към живота – Avon

    срещу рака на гърдата”

    2-ро място – „Булмедика” с „Национален дарителски фонд за подпомагане на деца,

    пострадали при ПТП”

    3-то място – „ДМ България” с кампанията „Веселите зъбки”

    Вижте номинираните проекти и връчването на наградите в категория „Маркетинг, свързан с кауза“

     

    Инвеститор в околната среда

    1-во място – „Мтел” с проекта „Мтел Еко Грант 2016”

    2-ро място – „БТВ Медиа Груп” с инициативата „Да изчистим България заедно”

    3-то място – „Лидл България” с програмата „Ефективно управление на отпадъците”

    Вижте номинираните проекти и връчването на наградите в категория „Инвеститор в околната среда“


    Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд

    1-во място – VIVACOM с „VIVACOM Техническа академия”

    2-ро място – „Нестле” с проекта „Алианс за младежта”

    3-то място – „Мтел” с платформата „Аз водя“

    Вижте номинираните проекти и връчването на наградите в категория „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд“

     

    Специалната награда Engage за ангажираност на служителите в КСО проект, определена от Международния форум на бизнес лидерите и британското посолство, отиде при VMware. 

    Вижте връчването на специалната награда Engage
    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Над 160 електронни услуги са достъпни в обновения портал на НАП
    Приходната агенцията е лидер сред е-администрациите
    преди 14 часа
    PwC: Здравните и кибер рисковете са сред основните притеснения на бизнес лидерите по света
    3/4 от изпълнителните директори очакват по-стабилна глобална икономика през 2022, показва глобално проучване на консултанската компания
    преди 15 часа
    Онлайн продажбите и интернет потреблението у нас отчитат стабилен ръст през 2021 г.
    Секторът има потенциал за нов растеж, тъй като все още едва 52% от фирмите в България имат уебсайт, а 11,8% продават онлайн
    преди 16 часа
    Нови противоепидемични мерки в София
    Те влизат в сила от 27 януари
    преди 16 часа