Съвместната кампания Taste the feeling of Coca-Cola & Viber бе отличена в категорията Best use of mobile на конкурса Digiday Europe
Стефан Радова - мениджър социални медии, Coca-Cola; Кристина Констандаче - вицепрезидент глобални партньорства, Viber; Елиза Грънчарова - регионален мениджър на Coca-Cola за България; Константин Костадинов -директор продажби във Viber за ЦИЕ; Джема Бруук - старши мениджър електронни платформи, NWEN Marketing; Джеймс Симпсън - старши мениджър дигитално развитие, NWEN Marketing
Българска кампания на Сoca-Cola и Rakuten Viber бе отличена с наградата Best use of Mobile на престижния европейски конкурс Digiday Europe в Лондон. Taste the feeling of Coca-Cola & Viber бе номинирана в три категории Best Use of Mobile, Best Branded Content series и Best Branding Consumer Campaign, като грабна приз за най-добрата мобилна рекламна кампания в Европа, изпреварвайки на финала S4M и Pernod Ricard с активацията им drive-to-store.
Digiday Marketing and Advertising Awards отличава най-значимите маркетингови и рекламни компании, кампании и технологии в Европа.
“Горд съм, че усилията ни показаха толкова добри резултати и че кампанията ни бе забелязана в този престижен конкурс. Благодаря на българския екип на Coca-Cola, че ни се довериха и се впуснаха в това дигитално приключение с нас!”, коментира Константин Костадинов, директор продажби във Viber за Централна и Източна Европа.
“Coca-Cola е известна с иновациите, които предлага на своите потребители, следвайки тенденциите, които харесват, и променяйки се заедно с тях. Кампанията ни с Viber е изцяло местна инициатива и първата по рода си в глобален план, но постави страната ни на още по-видимо място на дигиталната карта.”, коментира Елиза Грънчарова, регионален мениджър на Coca-Cola за България.
Стотици компании и марки участваха в надпреварата на тазгодишното издание на Digiday Europe като премериха сили в 32 различни категории. Някои от останалите финалисти в конкурса са Lego, Adidas, Boiler Room и Google и други.