петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5664 прочитания

    Българска кампания на Сoca-Cola и Viber бе обявена за най-добра в Европа

    Съвместната кампания Taste the feeling of Coca-Cola & Viber бе отличена в категорията Best use of mobile на конкурса Digiday Europe
    06 ноември 2018, 15:34 a+ a- a

    Стефан Радова - мениджър социални медии, Coca-Cola; Кристина Констандаче - вицепрезидент глобални партньорства, Viber; Елиза Грънчарова - регионален мениджър на Coca-Cola за България; Константин Костадинов -директор продажби във Viber за ЦИЕ; Джема Бруук - старши мениджър електронни платформи, NWEN Marketing; Джеймс Симпсън - старши мениджър дигитално развитие, NWEN Marketing

    Българска кампания на Сoca-Cola и Rakuten Viber бе отличена с наградата Best use of Mobile на престижния европейски конкурс Digiday Europe в Лондон. Taste the feeling of Coca-Cola & Viber бе номинирана в три категории Best Use of Mobile, Best Branded Content series и Best Branding Consumer Campaign, като грабна приз за най-добрата мобилна рекламна кампания в Европа, изпреварвайки на финала S4M и Pernod Ricard с активацията им drive-to-store.    

    Digiday Marketing and Advertising Awards отличава най-значимите маркетингови и рекламни компании, кампании и технологии в Европа. 

    “Горд съм, че усилията ни показаха толкова добри резултати и че кампанията ни бе забелязана в този престижен конкурс. Благодаря на българския екип на Coca-Cola, че ни се довериха и се впуснаха в това дигитално приключение с нас!”, коментира Константин Костадинов, директор продажби във Viber за Централна и Източна Европа. 

    “Coca-Cola е известна с иновациите, които предлага на своите потребители, следвайки тенденциите, които харесват, и променяйки се заедно с тях. Кампанията ни с Viber е изцяло местна инициатива и първата по рода си в глобален план, но постави страната ни на още по-видимо място на дигиталната карта.”, коментира Елиза Грънчарова, регионален мениджър на Coca-Cola за България.

    Стотици компании и марки участваха в надпреварата на тазгодишното издание на Digiday Europe като премериха сили в 32 различни категории. Някои от останалите финалисти в конкурса са Lego, Adidas, Boiler Room и Google и други.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 14 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство