петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2845 прочитания

    Две фирми получиха Наградата на Представителството на Бавария в България

    it-economics Bulgaria и Smart Organic бяха отличени за развитието на икономическите отношения между България и Бавария
    18 октомври 2019, 13:54 a+ a- a

    Представителството на Бавария в България отличи за девети път фирми, които участват активно в развитието на икономическите отношения между България и Бавария.

    В категория „Баварско предприятие с дейност в България“ победител е it-economics Bulgaria. Урзула Хайнцел, зам.-директор на дирекция „Европа и панаирно дело“ в Баварското държавно министерство на икономиката, регионалното развитие и енергетиката, връчи наградата на Холгер Финк, управител на фирмата.


    Дейността на it-economics е свързана с разработването и внедряването на софтуерни решения за компании от финансовия, застрахователния, енергийния сектор и др. Основните компетенции на компанията са изготвяне на персонализирани и иновативни ИТ решения, предоставяне на отраслова експертиза и цялостно управление на проекти, използвайки нов подход: триизмерно ИТ консултиране, подпомагащо клиентите в дигиталната трансформация на техния бизнес. Компанията е основана през 2014 г. Стартирайки само с един служител, днес it-economics Bulgaria има 42 постоянни служители. Само за 2019 г. it-economics се радва на 100-процентов ръст на броя на служителите. Екипът в България създава иновативни софтуерни решения в областта на застраховането, издателската дейност и енергийната индустрия.

    В същата категория в надпреварата участваха Lindner Bulgaria и Schaeffler Bulgaria.

    Във втората категория „Българско предприятие с икономически контакти с Бавария“ наградата отиде при Smart Organic. Лъчезар Борисов, зам.-министър на икономиката, връчи наградата на Калин Караджов, оперативен директор на компанията.

    Smart Organic е водещ производител и дистрибутор на био храни с екип от над 250 служители и оборот от 30 млн. лв. Водещият продукт – Roobar, се продава в 60 държави по света и е носител на награди на три континента. От самото начало на развитието си компанията изнася стоки за Германия и по-специално в баварския регион. Освен големия брой клиенти, които компанията има там, тя разчита и на много доставчици от Бавария, с които вече е изградила дългогодишни партньорства.

    Номинирани в същата категория бяха фирмите db Bauberatung, East Ring LP, Telelink Business Services.

    Урзула Хайнцел от Баварското държавно министерство на икономиката, регионалното развитие и енергетиката прогнозира нов рекорд в стокообмена между Свободната държава Бавария и България.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 3 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 3 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 4 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 6 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години