четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2880 прочитания

    Saatchi & Saatchi Sofia със златна статуетка от фестивала Golden Drum

    Наградата е в категория „Филм“, а агенцията е втората от България със злато в 26-годишната история на фестивала
    24 октомври 2019, 10:39 a+ a- a

    Saatchi & Saatchi Sofia, част от Publicis Groupe България, взе златна статуетка в една от най-престижните категории на международния творчески фестивал Golden Drum – „Филм“, с видеото за Audi България „Стопаджия“. Това е първата златна награда за българска агенция в категория „Филм“, а Saatchi & Saatchi Sofia стана едва втората агенция от България, спечелила злато в 26-годишната история на фестивала. 

    „Изключително горди сме от това постижение, което ще донесе позитиви за цялата творческа индустрия в България. Златната статуетка е признание за цялостната работа на екипа на Saatchi & Saatchi Sofia, за отдадеността и страстта, с която осъществява смелите си идеи, както и за чудесното партньорство с екипа на Audi България, който ни подкрепя във всяко едно отношение“ – споделя Николай Караджов, управляващ директор на Saatchi & Saatchi Sofia. 

    „Поздравяваме екипа на Saatchi & Saatchi Sofia за престижната международна награда от Golden Drum. Това историческо постижение ясно олицетворява творческия потенциал и възможности на българската рекламна индустрия, съизмерима вече с най-добрите на глобалния пазар“- казва Маркус Татцер, управител на Порше БГ.

    „Ауди България печели трета поредна награда от престижния творчески фестивал, като това е втората златна статуетка. Изключително много се гордеем с наградата за видеото „Стопаджия“ в оспорваната категория „Филм“. Тя е потвърждение, че съчетанието: дългогодишна екипна работа с творческа агенция, вдъхновяваща марка и смело и креативно решение са печеливши" – допълва Лъчезар Георгиев, бранд мениджър на марката Audi.

    Общо, творческите агенции в Publicis Groupe за региона на Централна и Източна Европа - Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Digitas и Kindred, грабнаха 12 златни и 19 сребърни статуетки, 1 Гранд При, и 1 награда за „Най-добро шоу“. Клипът "Стопаджия", създаден и реализиран от Saatchi & Saatchi Sofia за Audi България, спечели бронзова награда в категорията „Филм“ на фестивала Ad Black Sea през месец септември в Грузия. Това беше най-високата награда в категорията, тъй като не бяха връчени златна и сребърна. В своята история, екипът на Saatchi & Saatchi Sofia е получавал 3 сребърни награди от международния творчески фестивал Golden Drum – през 2013, 2017 и 2018 година. 

    Фестивалът Golden Drum е създаден през 1993 г. с идеята да събира на едно място творци от различни, тогава често определяни като нови европейски страни. 26-ото му издание се проведе в Порторож, Словения, на 17-18 октомври 2019 г. под мотото Creativity 4 Change, събирайки световни професионалисти в областта на комуникациите и рекламата. Общо бяха подадени 1150 заявки, от които 883 за официалния конкурс. 267 творчески предложения бяха регистрирани за младежкото състезание The Young Drummers Competition. 204 заявления получиха номинация в категориите WHAT и WHY. Победителите бяха наградени по време на официалната церемония в петък, 18 октомври 2019 г. Фестивалът Golden Drum бе избран за една от осемте регионални награди, включени в класацията на WARC.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 6 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 11 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 11 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 12 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам