четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2659 прочитания

    SiteMedia и Любомир Аламанов с 4 награди от PR News’ Agency Elite Awards

    Агенцията получи три първи места, а Любомир Аламанов бе обявен за Иноватор на годината
    22 ноември 2019, 13:29 a+ a- a

    Четири първи места за българския комуникационен бизнес в престижната класация Agency Elite Awards 2019 г. Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категориите „Агенция на годината“ и „Най-бързо развиваща се агенция на годината“ за цял свят. 

    SiteMedia Consultancy спечели първо място и в категорията „Beauty&Fashion” с кампанията #DaretoWOWandCare, реализирана за бранда NIVEA на Байерсдорф България. 

    PR News e издание, насочено към комуникационната и маркетинг общност в корпорации, агенции и неправителствени организации. Фокусира се върху изграждането и развиването на уменията на ПР и маркетинг специалисти в областта на социални медии, кризисни комуникации, дигитален ПР, оценка, връзка със служители, медия обучения, корпоративна социална отговорност и копирайтинг чрез ежегодни инициативи като уебинари, конференции, награди, работилници и наръчници. Организацията стартира своя бюлетин преди 70 години и до днес подкрепя развитието на комуникационни и маркетинг специалисти, информирайки ги за последните новини в индустрията.

    Кампаниите са оценявани по постигнатите резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности, цялостно отношение към работния процес и много други. Церемонията по връчване на наградите се състоя на 21 ноември в Ню Йорк. 

    На същата церемония бе отличен Любомир Аламанов, който спечели първо място в категория „Иноватор на годината“, заедно с Рене Сърлин, ARPR. Наградата се дава за цялостен принос през годината към сферата на комуникациите, за иновативен подход в стратегическото планиране, работата с хората, въвеждане на нови услуги на пазара и много други.

    „Огромна чест е за нас да спечелим толкова високи отличия на световно ниво. Показателно е за силното представяне на целия комуникационен сектор през годината. Развитието продължава да е силно и не е случайно, че български агенции и специалисти печелят все повече световни награди. За пореден път ще кажа, че името на България се споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти. Да сме Агенция на годината за целия свят е задължаващо, трябва да сме още по-креативни. Изключително се радваме на първото място на кампанията на Nivea #DaretoWOWandCare. Екипът на „Байерсдорф България“ ни се довери да направим нещо изцяло ново в дигиталния свят. Кампанията е една от първите, реализирани само с нано-инфлуенсъри в социалните медии, и е прекрасен пример за комуникациите на 21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим кампании за Community Branding на световно ниво. Всички успехи на общността ни през последните години показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава“, сподели Любомир Аламанов, генерален мениджър на SiteMedia Consultancy и допълни: „Приемам моето първо място в категория „Иноватор на годината“ с радост, че усилията, които целия пазар полага, се възнаграждават. И с отговорност, разбира се, трябва да се продължава тенденцията да бъдем на гребена на световните комуникации. Очаква ни една много интересна 2020 година.“ 

    Любомир Аламанов работи в сферата на комуникациите повече от 20 години. За този период той е ръководил проекти за Coca-Cola, Microsoft, HP, Telenor, Lidl, Heineken, Nestle, Beiersdorf, Siemens и много други. Проектите и кампаниите, в които е участвал, са спечелили повече от 100 български и международни награди. През 2016 г. е посочен за един от най-влиятелните комуникационни специалисти в сферата на Community Relations, а една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News го включи в своя ежегоден списък с професионалисти-иноватори, допринесли изключително за развитието на ПР професията - 50 Game-Changers of PR for 2017. През 2018 г. The Holmes Report го посочи в престижния списък Innovator 25 EMEA 2018. Две поредни години най-голямата световна организация на ПР-агенции и национални асоциации International Communications Consultancy Organization (ICCO) го номинира за PR Leader за целия свят в престижните Global Awards 2018 и 2019. През септември 2019 г. PR News го номинира за CEO of the Year на Platinum PR Awards. В момента Любомир Аламанов е управляващ партньор в SiteMedia Consultancy - агенция за класически и иновативни комуникационни услуги.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 3 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 5 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 6 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 8 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк