Извънредната ситуация доведе до сериозен ръст на трафика към мобилни приложения за банкови услуги, доставки на храна и онлайн пазаруване
Глобалната пандемия от COVID-19 вече променя потребителското поведение и начина, по който функционира икономиката.
Един от ефектите, който към момента се отчита, е бумът в използването на мобилни приложения за банкови услуги, доставка на храна и онлайн търговия. И България не е встрани от тази тенденция.
Извънредното положение промени значително нуждите и приоритетите на българските потребители. Само за две седмици пазарът придоби коренно различни измерения спрямо ситуацията преди наложените мерки.
Оставайки си вкъщи, в рамките на 14 дни българинът е адаптирал потреблението си към новата действителност и е заменил голяма част от офлайн услугите с онлайн решения предоставени от компаниите, установи съвместно проучване на Brand New Vision и Selectivv Полша.
Сравнявайки периода 28 февруари - 13 март с периода 14 март - 27 март, когато бяха въдени ограничителните мерки, трафикът към мобилните апликации бележи значително увеличение, сочи проучването.
Вижте как се променил трафикът към мобилните приложения за банкови услуги на големите финансови институции в България:
Вижте какви мобилни приложения за доставка на храна и стоки използваме и с колко е нараснал трафикът към тях през последните две седмици: